وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

محبوب من (نامه ای به محبوب 2)

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۹ ب.ظ

نامه‌ی دوم: یخچال 30 میلیونی!!!

 


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 3 ثانیه

  • فامیل دور

نظرات  (۱۴)

سلام میخوام باهاتون مشورت کنم الان من واقعا فکرم درگیره ونمیدونم چطوریی پول ازمون استخدامی رو بدم .میخواستم برم کار کنم تا هزینه شو بدم اما پدرومادرم مخالفن دلایلشون من دخترم دوم این که میگن مردم محله پشت سرمون حرف در میارن که نمیتونن خرج دخترشون بدن اومده کار کنه آاااخب به بقیه چه ربطی داره ایندم دارن پدرو مادرم تباه میکن.از نظر بابام این کارا بی فایده حتی خودش هم نمیده هزینه شو چیکار کنم ار جیبش دزدیی کنم .میدونم کار غلط یی هسته اما چاره‌یی نیس نه میزاره برم کار کنم تا خودم پرداخت  کنم نه خودش میده.آااا.داره زندگیمو تباه میکنه.میخوام سهام عدالت رو حل کنم اما از نظر اداریی خیلی طول میکشه این یک و دو ماه وقت دارم تا پولو جور کنم.بعدم خودش یعنی بابا خوابه اکثرا وبدونه رفتم بیرون دنبال همین سهام عدالت اونم تنهایی خیلی عصبانی میشه.من کلافه ام کلافه ازشون متنفرم نمیذارن کار کنم تا پول منابع و ازمون رو هزینه شو بدم.اون کلا تو تایم اداریی خوابه و میخوام تنها برم دنبال فروختن سهام ولی حساسه.فقط دلم میخواد بمیرم. 

پاسخ:
سلام خوب هستید؟
هزینه ازمونتون مگه چقد میشه؟ 

سلام میشه حدودا چهل هزار تومان درسته برای بقیه پول زیادیی نباشه اما برای من هست غصه شده برام نمیفهمم چرا پدرم خودخواهه..به نظرتون چطور یی پول هزینه ازمون استخدامی رو جور کنم .من خیلی     ‌با استعدادم واقعا دلم میسوزه تا اخر عمرم بقیه پدر و مادرا از این که بچه شون‌ پیشرفت کنه خوشحال میشن ولی اینا 😡.شما اگه راهی به ذهنتون میاد بگین .الان تو جامعه ما دختریی که مستقل باشه کلا خیلی عالیه .وکاشکی ایناهم درک کنن.

پاسخ:
سلام مجدد
شماره کارت بدین من می پردازم.

سلام من یه پیام خصوصی براتون فرستادم توش شماره کارتمو نوشتم ببینید پیام من اومده

پاسخ:
سلام
چند بار امتحان کردم اما کارت یا بانکتون مشکل داره .. یه شماره کارت دیگه بدین 

سلام من همین کارت و فقط دارم لطفا برای اخرین بار امتحان کنید 🙏اگه نشد که هیچی دیگه .

سلام 

من یک کاربری بودم که همیشه مخالف پست هاتون هستم چندبار براتون پست نوشتم که آقای نجفی اصلا تاییدشون نکرد حالا من فرض میکنم تایید کرده و شما خوندین   ازتون میخوام حلالم کنید خواهشا😔😞

چندبار تصمیم گرفتم تو وبلاگتون باهاتون دعوا کنم و ول کن نباشم و حتی بزارمتون وبلاگتون رو جمع کنید😂 که نیومدم حالا خداروشکر یاد خدا و لعنت بر شیطان منو از کار شیطانی برگردوند واقعا خوش شانس هستین😁

 

 

ی چیزیو با تمام احترامی که به کاربرا دارم بتون بگم

 

من ی پشت کنکوری هستم چن روز پیش تو کانال تلگرامی درسی بودم یک پسر پیام داد کی رمز پویا داره بچه ها بش گفتن واسه چیته گفتن ۲تومن لازم دارم میخوام از سایت شهرکتاب   جزوه بگیرم کارتم رمزپویا نداره   از بدشانسی یکی میره تو اون سایت cvv2و انقضا و.....(اطلاعات کارتو) کامل وارد میکنه تایید میزنه از کارتش۴۰۰تومن برداشت میشه سایت جعلی بوده کلاهبردار بودن (همینکه تایید میزنی یه عکس واسه مدیرش فرستاده میشه همینکه رمز پویا رو واردمیکنی اون ۲دقیقه وقت داره تو بورس برداشت کنه)  بعد پسر بیچاره میخواست با این پولا کتاب بخره المپیاد امتحان بده😖 این پسر جزوه خواه   بدبختش کرد اینم از کمک   بعد جالبه پسری ک۲تومن خواست شب ساعت ۱۱شروع کردن به ناسزایی و فحش ناموسی و.... اینقد بیشعور و ... و ب پسره گفت عمرا پولتو برگردونم و چندتا از پول بچه ها رو بالا کشید با همین ۲تومن

 

 

اگه حرفمو باور نمیکنید سند دارم واسه اثباتش برید تلگرام اینو سرچ کنید

قانونمدارترین گپ کنکوری

زیست@gap_zist

کلمه پویا رو سرچ کن......  دقیقا در میاد ۲تومن پویا نمیخواد که   و قسمت قبل و بعدشو چک کن میبینی پول رو زده 

 

 

خواستم این تجربه رو در اختیارتون بذارم (انگشتام از تایپ کردن خسته شدن بقرآن )  ساده نباشین

اگه میخواین کمک کنید یه کارت بذارید فقط واسه کمک اینجوری  هر وقت خواستین کمک کنید از همراه بانکتون حالا و... شارژش کنید ب اندازه مبلغی که میخواین واریز کنید(اضافی نباشه که ازت بزنن)   

از این پسر المپیاد عبرت بگیریم

 

 

میگم من عضو بیان نیستم با ی نظری که تو پستتون گذاشتین به شدت مخالف حیف که عضو نیستم و گرنه ی گردوغباری به پا میکردم که حلق هیچ چشماتم تا ۳۰روز نمیتونی ببینی

یعنی چی   اومدی گفتی  دخترای خوب زمین نمیمونن شوهرمیکنن😒😒😒

 

من به عنوان یک دختر ۱۸ساله بقرآن و خداشاهده تا حالا بیشتر از ۱۲تا خواستگار برام اومد  بدون راه دادن ردشون میکردم اهداف خیلی بزرگتر از ازدواج و این مسخره بازیاس دارم که خودممو راضی کنم به ازدواج چرت  .آخرین بارتون باشه بگین دخترخوب زمین نمیمونه😡😡😡😡😡😡   یعنی دارین میگین هر دختر مجرد خوب نیست این قشنگ مصداق حرف شماست😒 برید استغفار کنید جای تاسف داره با این طرز فکرتون

 

 

خدانگهدار🌺

پاسخ:
سلام دختر کنکوری  

خیلی پراکنده حرف زدین. اولش گفتین با نظراتم موافق نیستید بعدش یه مثال از کلاهبرداری زدید اخرشم بهم انتقاد کردید...

چند نکته رو باید بگم اول اینکه من قبلا هم چند بار تو خانواده برتر گفته بودم که همه آزادن هر نظری که دارن رو بدن حالا یه نفر از اون نظر خوشش میاد یه نفرم بدش میاد.. و لزوما ما دنبال به کرسی نشوندن حرف خودمون نیستیم.. و به همین خاطر من هیچوقت تو اون وبلاگ نظراتی که رو نظر من ریپلای میشه رو نمی خونم و یا اگه بخونم چوابشونو نمی دم..

نکته دوم ... اینکه بعضی حرفا یا جملات معنی عام نداره یعنی مثلا وقتی میگن دختر خوبا همه ازدواج کردن که این به معنی تمام شدن دخترای خوب نیست یعنی دختر خوب کم شده و دختری که خوب باشه معمولا رو هوا میزننش.. یا قبلا میگفتن دختر یا خوشگله یا دانشجو.. خوب این بع این معنی نیست که دخترای دانشجو خوشگل نیستن  و ای اخر..

نکته سوم.. شما باید یاد بگیرید که تو جامعه نظر همه مطابق نظر شما نیست و باید این موضوع رو بپذیریذ که نمی تونید همیشه حرف و نظر خودتون رو به دیگران القا کنید.. بنابراین بهتره بعضی مواقع فقط شنونده باشید ..

اون قسمت کلاهبرداری متن رو متوجه نشدم....

سلام خیلی خوشحالم مادربزرگم پول ثبت نام ازمون استخدامی رو داد 😊.الان با آرامش میتونم به ازمونم برسم وبه امید خدا هم ازمون کتبی و هم مصاحبه رو قبول بشم و انشاالله برم سر کارم😍برام دعا کنید زحماتم نتیجه بده سر نمازاتون.بالاخره یه دختر سر کار بره ارزشش بیشتر میشه تو جامعه اطراف جایی که من زندگی میکنم که اینطوریی هسته.

پاسخ:
سلام
واقعا خوشحال شدم.. امیدوارم موفق بشید..
راستی یه توصیه.. برید کد بورسی بگیرید و عرضه های اولیه رو بخرید.. سود می کنید..

سلام یه سوال برام پیش اومد شما گفتین با زنی که اشپزیی بلد نباشه ازدواج نمیکنید

چرا میشه بگید سواله برام

الان خب اونایی که نمیخوان یادبگیرن بحث شون جداست ولی یه عده یی هستن که مادراشون اصلا نمیذارن به مواد غذایی دست بزنن دوس ندارن دخترشون دست به مرغ و گوشت بزنه دیدم که میگم اون که مثلا بخوان ازدواج کنن گناهی ندارن که مادرشون حالا به خاطر گرونی مواد غذایی نمیزاره امتحان کنه یا خراب بشه مواد غذایی

ولی به نظرم مادران باید برای اینده فرزندانشون از خودگذشتگی بکنن تا اون دختر بتونه زن کاملی بشه که متاسفانه الان به بچه های خودشون دارن ضربه میزنن که تو زندگی مشترک هزار تا مشکل ایجاد میشه

البته من خودم اشپزی بلدم

پاسخ:
سلام

شاید مثالی که شما زدید تا حدودی قابل دفاغ باشه اما مطمئنم اغلب دخترایی که آشپزی کردن رو یاد نمی گیرن دلیل اصلیشون اینی نیست که شما فرمودید..

ببینید دختر و پسر برای شروع زندگی متاهلی باید یه مهارتهایی رو یاد بگیرن و مسلمه که اشپزی برای دخترا یکی از اون مهارتهاست.. 

شاد باشید

سلام من میخوام با شما مشورت کنم نظرات شما کلا عالیه

راستش خب شاغل بودن دختر برای بیشتر پسرا مهمه .ولی در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان از همون اول که وارد میشن استخدامی قطعی هسته .ولی مشکلی که داره پوشش چادر اجباریه اااا ومن مانتویی محجبه هستم از چادر بدم میاد واقعا نمیتونم باهاش کنار بیام.رشته تحصیلی من انسانی و دیشب داشتم فک میکردم با خودم که الان به جز فرهنگیان جای دیگریی اینده یی نداره اونم از تحصیل بقیه رشته های دیگر اشباح شده و اینده یی نداره .بابام گفته به شرطی میفرستم بریی دانشگاه بازار کار داشته باشه

الان من نمیدونم کسی با دختر چادریی دانشجو معلم حاضره ازدواج کنه

اینده خوب و عالی تضمین شده همین فرهنگیان داره فقط که بیمه و خیلی چیزا

ولی با وجود این همه دختر شیک و با کلاس

میترسم بعد پوشیدن چادر کسی انتخابم نکنه .از یه طرف دوس دارم برم دانشگاه روحیم بهتر بشه کار خوب همین معلمی متاسفانه

 

 

 

 

پاسخ:
سلام 
شغل معلمی برای دخترا خیلی خوبه.. به نظرم در عین حال که شاغل محسوب میشید وقت ازاد زیاد هم دارید..
نکته دوم در مورد چادر.. یجا گفتید که از چادر بدتون میاد و یه جای دیگه گفتید که ایا کسی هست با دختر چادری ازدواج کنه؟؟
در پاسخ به سوالتون باید بگم که این همه دختر چادری که ازدواج کردن پس چجوری بوده... 
به نظر من برای دخترای چادر هم مثل دخترای مانتویی خواستگار میاد و مسلما اونا هم ازدواج می کنن...

حالا شما با در نظر گرفتن پوشش چادر باید در مورد دانشگاه فرهنگیان فکر کنید.. یه خوبی داره براتون که شغل خوبی براتون مهیا میشه و یه بدی که باید چادر بشید.. با خودتون فکر کنید که مزیت کدومش بیشتره و بعدش انتخاب کنید...

ضمنا اشباع درسته نه اشباح

امیدوارم موفق باشید.........

سلام بله گفتم از چادر بدم میاد اما اجباریی هسته برای شغل معلمی

و بعد از این که معلم شدم با چادر میشم وبرای همین برام سوال بود که کسی با دختر چادریی ازدواج میکنه

که متوجه شدم همین طوره به هر حال همین غرهنگیان انتخاب میکنم از بیکار بودن که بهتره حتی با پوشش چادر باشه

 

سلام. ی سوال دارم آقای نجفی تاییدش نردن برام و ازتون میخوام شما جواب بدید بارها شده از پسرا در فضای مجازی ماه تولدشونو بپرسم اما همیشه جواب نمیدادن سوال برام پیش اومده چرا نمیگن؟ اگه بپرسم درباره این سوال چ فکری کردن که نگفتن؟ معمولا ما دختر هرکی ازمون بپرسه میگیم ولی واقعا برام سواله پسرا چرا نمیگن! از زاویه های مختلف برام بررسی کنید هرچی فکر کردم و هی خودمو جای پسر قرار میدم و فرض میکردم دختره ازم بپرسه به جواب سوالم نرسیدم! ممنون و منتظر پاسختون هستم. شاید سوالم مسخره باشه ولی شاید سوال چنتا دختر مثل من باشه،،،،،
پاسخ:
سلام 
من همیشه اقای نجفی رو فردی معتدل دیدم و به جز مسائل سیاسی که با ایشون کمی اختلاف نظر دارم در بقیه جنبه ها به شدت ایشون رو قبول دارم. اگه ایشون یه سوالی رو تایید نکنن مطمئن باشید به خاطر بی احترامی به شما نیست و حتما دلیل دیگه ای داره. مسلما ایشون سعی میکنن بیشتر سوالات مهمتر رو درج کنن و یقینا تشخیص دادن که این سوال شما خیلی مهم نیست(ضمن احترام به شما)
و اما جواب شما : حقیقتش تا حالا همچین چیزی رو نشنیده بودم .. شنیدم که بعضی مواقع یه فردی کلا سن دقیقشو نمیگه اما اینکه ماه تولدشون رو نگن اصلا تا الان نه دیده بودم نه شنیده بودم..
خودم متولد ماه تیر هستم.. به نظرم بهتره به جای دنبال کردن این مسائل به فکر مسائل مهمتر باشید.. بهتره تو مجازی حتی برای تفریح هم سراغ پسرا نرید.. اگه احیانا ازدواجی هستید سعی کنید تو زندگی واقعی و روزمره بتونید کیس مورد نظرتون رو پیدا کنید...
موفق باشید..
  • فامیل دور
  • جواب سوالات خصوصی رو نمیشه داد.نمیدونم چرا مثل اینکه اشکال این نوع وبلاگهاست. نهایتا اینکه من تهرانی هستم و شمال غرب تهران سکونت دارم. در پاسخ به دوستی که سوال پرسیده بودن

    سلام. بله خودمم گفتم سوالم مسخره اس . ولی برام جالبه جواب نمیدن .خودمم دیگه عمرا از پسرا بپرسم. بله من برای تفریح میپرسم که دیگه نمیپرسم بهتره بگم هوش هیجانیم زیاده وقتی کنترل نکنم همچنین سوال های مسخره میپرسم فکر کنم از سنمم باشه19سالمه. خیلی ناراحت شدم ازش پرسیدم بهم نگفت . ممنون که پاسخگو بودین ماه تولدتونو گفتید منم میگم من متولد شهریورم. خیلی ممنون خدانگهدار.
  • ترشی هویج
  • سلام به نظر شما تو این اوضاع وحشتناک اقتصادیی چند میلیون پس انداز داشته باشم بهتره منظورمه برا هزینه خورد و خوراکه که زنده بمونیم باورم نمیشه یه کیسه برنج خریدم دویست هزار تومان اااااااااقبل تحریم ها ارزون تر بود یا ماست محلی که قبلا دو سه هزار تومان بوده شده نه هزار تومان

    طلا بفروشم خوبه به نظرتون برا پس انداز که بشه از پس خرجای زندگی بر اومد

    پاسخ:
    سلام
    بهتر بودسوالتون رو تو خانواده برتر مطرح میکردید تا افراد بیشتری بهش پاسخ بدن..نگفتیدکه چقد در اضطرار هستید و ایا اگه طلاتون رو نفروشید برای خوردو خوراک به مشکل میخورید یا نه اگه جوابتون منفی بود به هیچ وجه تاکید میکنم به هیچ وجه طلا رو به ریال تبدیل نکنید.. به هیچ چیز دیگه ای هم تبدیل نکنید بزارید همیجوری بمونه .. فعلا سود طلا از همه چی بیشتره.. من جای شما باشم و طلا داشته باشم و احتیاجی به پولش نداشته باشم به هیچ چیز دیگه ای تبدیلش نمیکنم.. 
    اگرم مجبور به فروشش هستید مقداری از اون رو بفروشید مثلا اگه یه دستبند دارید که 5 میلیون می ارزه بفروشید یه میلیونشو بردارید با 4 میلیون باقی مونده اش همونجا یه دستبند با انگشتر بردارید
  • ترشی هویج
  • ولی حقوق کارمندیی کمه ولی فک کنم فروختن طلا خوبه نظرتون چیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی