وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۲
فروردين

سلام دوستان

من لازم دیدم شرایط مورد نظر خودمو برای دختری که میخوام باهاش ازدواج کنم به صورت تیتروار اینجا بنویسم..

اول شرایط خودمو بگم البته چندبار تو همین وبلاگ و خانواده برتر جسته و گریخته بهش اشاراتی کردم.(بخصوص تو پست اول در راه ازدواج)

من 39 سالمه و شاغل و دارای خونه و ماشین...قدم 180 سانته و لاغر ورزشکاری هستم .. چهرم بد نیست معولا اکثر ادمایی که برای بار اول منو میبینن جذبم میشن و همیگی میگن نهایت سنی که بهت میخوره 28-29 ساله... شمال غربی تهران زندگی میکنیم البته خونه خودم پایین شهره که دادمش اجاره.. اهل نماز و روزه هستم یعنی واجبات رو انجام میدم و سعی میکنم از محرمات دوری کنم که البته تو زندگی دچار لغزشهایی هم شدم و نمی تونم بگم تو این زمینه بطور کامل موفق بودم..

خانواده خوبی هم دارم و همه اگه ازمون تعریفم نکنن لااقل مطمئنم که بدمون رو هم نمی گن...سطح مالی خانواده گی مون بالای متوسطه..بنابراین حاضر نیستم از هرجایی دختر بگیرم.. یعنی حتما باید در سطح خودمون باشن.. قبلا هم گفتم حاضر نیستم از پایین شهر یا شرق تهران دختر بگیرم .. به هیچ وجه حاضر نیستم از شهرهای دیگه حتی کرج و شهرای نزدیک تهران هم دختر بگیرم و وقتی کسی از این مناطق معرفی میکنه ندید رد میکنم...

البته خدایی نکرده این به معنی بی احترامی به این عزیزان نیست ولی من یه اعتقادی دارم که ترجیح میدم خانواده دختری که میخوام باهاش ازدواج کنم بهمون نزدیک باشن..

 

اما شرایط مهم:

1- خوش اخلاق باشه (نه درونگرا نه برونگرا باشه)

2- محجبه بودن (عاشق این دخترایی هستم که روسریشونو لبنانی می بندن)

3- اهل نماز روزه و واجبات 

4-گذشته پاکی داشته باشه( دوست پسر نداشته باشه..سابقه نامزدی نداشته باشه.خواستگاری که مدت زمان زیادی با هم بوده باشن و منجر به ازدواج نشده باشه نداشته باشه( اگه اشنایی به جهت ازدواج زیر نظر خانوداه ها داشته باشه و نهایتا 2-3 ماه طول کشیده باشه مشکلی نداره ولی بیشتر باشه نه)

5- شاغل باشه (تا دو سه سال پیش شاغل بودن اصلا برام مهم نبود و حتی ترجیح میدادم همسر ایندم خانه دار باشه ولی همونطور که خودتون از شرایط اقتصادی اگاهید دیگه با یه حقوق کارمندی نمیشه زندگی کرد و برای اینکه بشه کمی هم پس انداز کرد نیازه که هر دو نفر کار کنن.. حالا حتما نیازی نیست کارمند باشن.. حتی اگه شغل داخل خونه مثه ادمین سایت و کانال یا برنامه نویس کامپیوتر یا مترجم هم باشن مشکلی ندارم)

6- از نظر ظاهری (صورت-هیکل- قد ) با من تناسب داشته باشه قدش بین 160 تا 170 و لاغر اندام باشه

7- از نظر سطح خانوادگی هم کفو ما باشن (محل زندگی و سطح درامد خانواده ها و فرهنگ )

8- مهریه بالای 14تا سکه رو قبول نمی کنم..(البته قصدم حتما پرداخت مهریه است و تو چند سال اول زندگی حتما اونو پرداخت میکنم و اگرم همسر خوبی باشه قطعا در طول زندگی ماشین براش میخرم و قسمتی از خونه مو به نامش میزنم) ولی اول ازدواج فقط همون 14 سکه..

9-اهل موسیقی باشه یا اگرم نیست با گوش دادن من به موزیک مخالفتی نداشته باشه قبلا هم گفتم روی ماشینم سیستم دارم و کلی هزینه کردم تا موزیک رو با کیفیت گوش کنم بنابراین از این دخترایی که اهل موزیک نیستن خوشم نمیاد

10- ترجیحا تو روابط جنسی گرم باشه یا اگرم گرم نیست لااقل متوسط باشه( از اینایی نباشه که چندهفته یه بار یا ماهی یه بار درخواست رابطه دارن)

11- سنش بین 28تا 31 سال باشه.

 

یه سری معیار فرعی هم دارم که ایناست(شرایط دارای الویت پایین تر)

12- ترجیجا سفید باشن (من خودم سفیدم و چشمام سبزه) ولی اگه همه شرایط بالا رو داشت و سبزه هم بود خیلی مشکلی باهاش ندارم ولی دخترای سیاه رو نمی پسندم..

13- همونطور که گفتم محل زندگی برام مهمه ولی بازم اگه بقیه معیارهای بالا رو داشت حاضرم کمی کوتاه بیام...(البته شهر دیگه رو به هیچ وجه قبول نمی کنم ولی در مورد محل زندگیشون تو تهران کمی میتونم انعطاف به خرج بدم)

14- ترجیحا ورزشکار باشه و یا اگرم نیست با ورزش کردن من مشکلی نداشته باشه( معمولا هفته ای دو جلسه فوتسال میرم و یه جلسه اخر هفته ها هم کوه-بعضی وقتا هم میرم دوچرخه سواری)

15- از این دخترا نباشه که لوس حرف میزنن. خجالتی نباشه.البته با حیا باشه اما از اون خجالتیایی که با یه پسر حرف میزنن قرمز میشن نباشه..

16- ترجیحا تحصیل کرده باشه یعنی دانشگاه رو دیده باشه حالا حتی اگه فوق دیپلم هم داشت مهم نیست( مهم اینه که محیطی مثه دانشگاه رو دیده باشه و طرز برخورد با پسرا و دخترای غریبه رو بلد باشه).

17- ترجیحا مانتویی باشه (با چادریا مشکلی ندارم و اگرم چادری بود عیبی نداره فقط چون من اهل لباس و کفش هستم و کلی لباس و کفش دارم به نظرم اگه یه دختر چادری ببینه شوهرش هر روز یه لباس می پوشه و اون همه اش باید چادر مشکی سرش کنه ناراحت بشه)

 

فعلا اینارو یادم میاد اگه چیزی بعدا یادم افتاد میام و پست رو ادیت میکنم و بهش اضافه میکنم..

 

**یه نکته ای رو هم لازم دونستم اینجا بگم من هم تو فضای حقیقی و هم تو فضای مجازی پیشنهاد اشنایی و ازدواج داشتم حالا یا بصورت مستقیم یا غیرمستقیم ولی چون شرایط مورد نظر من رو نداشتن با پاسخ منفی رو برو شدن. این شرایطی رو که نوشتم بخصوص شرایط قسمت اول رو اگه حتی یکیشو یه دختری نداشته باشه از نظر من مردود میشه**

 

  • فامیل دور
۲۰
فروردين

سلام 

همونطور که تو قسمت قبل گفتم رفتم تبیان هم ثبت نام کردم الان حدود 1ماه گذشته و خبری ازشون نشده تا ببینیم خدا چی مخواد..

 

من یه سری دوست دارم که دختر هستن و با هم ورزش میریم به اونا هم شوخی شوخی گفتم واسم دختر پیداکنید دیگه.. حالا همشونم مجردن ولی خیلی با معرفتن .. یکشون یه روز بهم پیام داد یه دختری رو معرفی کرد که بهش گفتم سنش از نظر من زیاده و من سن پایینتر میخوام دوباره یه ساعت بعدش دوباره پیام داد و یه دختر دیگه ای رو که سنش کمتر بود و تا حدودی معیارای منو داشت بهم معرفی کرد و شمارشو بهم داد..

 

منم به دختره زنگ زدم و باهاش صحبت کردم و بعدش رفتم تو واتس اپ عکسشو دیدم و ایشون هم عکس منو دیدن و بعدش قرار ملاقات حضوری گذاشتیم و باهم رفتیم یه کافه  و با هم صحبت کردیم دختر بدی نبود و محجبه و نماز خون بود و شاغلم بود اما صحبت از ارتباط به جنس مخالف شد برگشت بهم گفت یه مدتی رو با یه پسری برای ازدواج ارتباط داشتم (مدتش زیاد بود) و بعدش که دیدم خبری از ازدواج نیست بی خیالش شدم که منم ناراحت شدم بهش گفتم خانم پسری که قصد ازدواج داشته باشه اینقد طولش نمیده و نهایتا 2-3 ماهه تکلیف خودشو مشخص میکنه و خانوادشو در جریان میزاره و دختره قبول کرد و گفت جوون بودم و اشتباه کردم که من نپذیرفتم و بعدش به خوبی و خوشی از هم جدا شدیم و عصرش بهش پیام دادم و گفتم ارتباط خارج از ازدواج برای من خط قرمزه و نهایت مدتی که از نظر من برای اشنایی به قصد ازدوج مورد قبوله نهایتا 2-3 ماهه نه بیشتر..  و نهایتا براش آرزوی خوشبختی کردم و این موردم نشد..

 

تا ببینیم خدا چی میخواد..

  • فامیل دور