وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

سلام به همگی

ماه رجب رو به همگی تبریک میگم.. ماه رمضون هم از رگ گردن بهمون نزدیکتره خخخخ

در بین امتحانات ارشدم گفتم بیام اینجا و بگم که همه برنامه ها و سایت های معرفی رو گذاشتم کنار. چونکه هیچکدومش به درد من نخورد.. این برنامه ها لااقل برای من خیلی فایده ای نداشت و اون کسی رو که میخواستم پیدا نکردم.. از این حدود 100 نفری که برنامه ها و سایت های مختلف بهم معرفی کردن تعداد دخترایی که مورد پسندم بود کمتر از 10 تا بود..

همونطور که قبلا گفتم اغلب دخترایی که معرفی میکردن یکی از دو معیار مهم من یعنی ظاهر و حجاب رو نداشتن متاسفانه.. به همین خاطر دیگه بیخیالبشون شدم...

یه نکته منفی که این برنامه ها و این واسطه های ازدواج دارن اینه که اکثر دختر و پسرایی که کارشون به معرف و این برنامه ها میکشه دارای یه ضعفی هستن حالا یا سنشون بالاست مثه خود من یا ظاهرشون معمولی و رو به پایینه یا سطح خانوادگی و اقتصادیشون..

همونطور که میشه حدس زد دختری که ظاهرش بالاتر از متوسط باشه کارش به این واسطه ها نمیفته و تو همون در و همسایه و فامیل و دانشگاه ازدواج میکنه..

به همین خاطر و بخاطر تجربه ای که تو این دوسال به دست اوردم دیگه بیخیال همه شون شدم و همه برنامه ها رو پاک کردم..

نمیدونم اخرش چی میشه و اینکه ازدواج میکنم یا نه ولی اگه خبری شد حتما میام و تو همین وبلاگم میگم...

به هرحال تو این ماه عزیز برای همه دوستان ارزوهای خوب میکنم...

 

 

  • فامیل دور

نظرات  (۸)

پس زن گرفتن پرید !!! داشتی تعریف میکردی تخمه میخوردیم 😏 منکه خوشگلم پ چرا شوهر نکردم دلیلش چیه اونوقت🤔

پاسخ:
سلام
نگفتم که زن گرفتن منتفی شد.... گفتم که بی خیال اون برنامه ها و واسطه ها شدم..
دلیل شوهر نکردنتون رو از خودتون باید بپرسید..

سلام

ببخشید اینجا میپرسم

دختری که به پسری در جلسه امتحان تقلب بده  فکر پسره درباره اون چیه؟   اینم بگم هیچکدوم همو نمی شناسن و فقط تو ی درس مشترک بودن 

 

تو همین وبلاگ ی پسر خیلی بد گفت از دختری که تقلب میده 

   آیا همه پسرا نظرشون همینه ؟ 

 

پاسخ:
سلام 
از نظر من مشکلی نداره.. خودم استاد تقلب کردن هستم و به بچه های اطرافم میرسونم.. ولی اینکه تو دل اون طرف چی ممکنه بگذره و ممکنه اونو بزاره به حساب نخ دادن من نمیدونم..
به تعداد ادمای روی زمین ممکنه هر کسی نسبت به یه حرکتی یه برداشت خاصی انجام بده.. از نظر من مشکلی نیست و اگه دختری بهم تقلب برسونه اونو میزارم به حساب باحال بودنش و هیچ فکر دیگه ای درباره اش نمیکنم و ممکنه بعدا هم اگه تو کلاس مشترک ببنمش اصلا به روی خودم نیارم....
یه توصیه بهتون بکنم کلا تو زندگی هر کاری که فکر میکنید درسته رو انجام بدید و نگران قضاوت کردن دیگران نباشید... ما هرکاری کنیم یا هر جوری رفتار کنیم یه عده هستن که ممکنه از اون کار ما خوششون نیاد..
  • الماس سیاه
  • من همون اول میخواستم بهتون بگم دنبال این کانالها و گروهای ازدواج نرید. اصولا کسی که در محیط اطرافش نتونه فرد مورد نظرشو پیدا کنه تو اون گروه ها هم نمیتونه پیدا کنه. من یک گروه ازدواج عضو بودم. آمار ازدواج نسبت به تعداد فرمها خیلی کم بود. و افرادی ازدواج میکردن که موقعیت خانوادگی و مالی و فرهنگی پایینی داشتن و اغلب ساکن روستا یا شهرستانهای اطرف یا مناطق پایین شهر بودن یا شرایط خاصی داشتن مثلا آقا از ازدواج قبلیش فرزند داشت. البته افرادی هم بودن که موقعیت خوبی داشتن ولی بندرت تو اون گروه ازدواج میکردن. به منم چند موردی معرفی شد که اصلا تناسبی با من نداشتن، و منم چون دوست نداشتم وقتم تلف بشه و با معرفی افراد نامناسب اعصابم بهم بریزه از گروه بیرون اومدم و کلا یک ماه تو گروه بودم. 

    سلام

    باشه مرسی 🌷

    براش کامل ترجمه رو خوندم براش و اون می نوشت    بیشتر از ده نمره بهش رسوندم  قشنگ این درس رو پاس شد 

    ترم یکم و اولین امتحانم بود که یکیو پاس کردم 😅 

    آخرش مراقب بلندم کرد    باز رفتم پیش چندتا پسر    و اونجا چندتا جواب رو تقلب کردم  دمش گرم  برگه رو کامل بالا آورده بود تا ببینم 

     

    حالا چرا بر حساب باحال بودن میذارید؟

    کلی میگم 

    منظورم اینه بچه هایی که تقلب میدن باحال محسوب میشن ؟😊🤗

    والا 

    حرف حق

    منم دیگه خسته شدم از این واسطه و معرفی ها.

    پسره اگر عیبی نداشت رو دست مامانش نمی موند که بخواد دوره بیفته دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده بگرده.

    عرضه داشت خودش پیدا می کرد.

    شما هم عرضه هاتو جمع کن برو بگرد

    جوینده یابنده است.

    پاسخ:
    سلام
    من کلیت واسطه ها و برنامه هارو زیرسوال نمیبرم.. به نظرم برای افراد معمولی اتفاقا خوب هم هست.. ولی برای کسانی مثه من که دنبال افراد بالاتر از متوسط هستن نه چندان خوب نیست...
    نکته دوم لزوما هرکی هنوز نتونسته نیمه گمشده اش رو پیدا کنه بی عرضه نیست... قبلا هم اشاره کردم که من معیارهایی دارم که کلا تو جامعه اون دخترایی که باید معیارهامو داشته باشن کم و کمتر شدن.. مهمترینش حجابه که اگه الان تو جامعه باشید دارید وضع حجاب رو میبینید که روز به روز داره بدتر میشه.. البته من نقدی به بی حجابی یا باحجابی مردم ندارم  و تنها با حجاب بودن همسر اینده خودم برام مهمه. به همین خاطره که چون از ده تا دختری که تو جامعه میبینم حداقل 9 تاش اون معیار رو ندارن بنابراین دایره انتخابهای من محدود شده..بعد تازه تو اون دایره محدود دختر باحجاب باید ویژگی ظاهری مورد نظرم رو هم داشته باشه دیگه یعنی باز از هر 10 تا دختر باحجاب 9تاش اون ویژگی رو نداره متاسفانه...
    به همین خاطره که تو این دوسال متاسفانه نتونستم ازدواج کنم......

    بله در جریان داستان ازدواج شما هستم‌

    قصد جسارت به شخص شما رو نداشتم.

    من هم درد و دل خودم رو گفتم. چون اصولا کسانی که به قول خودتون توانایی هایی محدودی دارن یا بهتر بگیم ضعفی در شرایطشون هست که به صورت نرمال توسط افراد اطرافشون انتخاب نشده ان. ناچارا مجبور به معرفی در دایره واسطه ها میشوند.

    چون مواردی که در این حوزه به من ارجاع میشد یا معرفی میشدم از معیارها فاصله داشتن برای همین دیدگاه یک خانم به این قضیه را هم نوشتم .

    حالا خوبه شما به عنوان پسر میتونین روش های انتخابتون رو تغییر بدین ولی دخترخانم مخصوصا کسانی که پایبندی بیشتری به فرهنگ و هنجارهای اجتماعی محدوده زندگیشون دارن شرایطشون دست و پا بسته تر هست.

    الان شرایط زندگی جوری شده که اگر به ازدواج بخواهیم فکر کنیم انگار داریم در راه خدا جهاد میکنیم دیگه چه برسه بتونیم موفق بشیم و این وسط فرد مدنظر خودمون رو هم پیدا کنیم.

    عالیه تصمیمت 

    خدا هر چی بخاد برات انشالله اتفاق میفته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی