وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

سلام دوستان

در ادامه سلسله خاطرات خاستگاری به اینجا رسیدیم که من تو اپلیکیشن همدم تبینان و آدم و حوا ثبت نام کردم. هم تو همدم و هم تو ادم و حوا تقریبا هر دو سه روز یه بار پیشنهاد برام میاد که بیشترشون رو به دلیل اینکه سنشون تو اون بازه مدنظر من نیست رد میکنم.. تو همدم به یه دختری پیشنهاد اشنایی دادم که اونم چون خونه شون افسریه بود و از ما خیلی دور بود بیخیالش شدم و تو همون تماس اول که فهمیدم ازش خداحافظی کردم. 

اصولا یکی از ضعفهای برنامه همدم همینه که منطقه سکونت و شغل پدر و تعداد فرزندان رو نمیزنه و با اینکه خیلیا تو پیجشون میگن که این موارد رو بزنید همچنان دارن مقاومت میکنن..

 

به هرحال از همدم که فعلا به جایی نرسیدم اما به محض اینکه ادم و حوا رو نصب کردم یه دختر متولد 70 بهم پیشنهاد اشنایی داد و منم قبول کردم.

(اصولا مرحله بعد از این تو اپلیکیشن همدم اینه که خود کارمندای همدم بهتون زنگ میزنن و شماره تلفن دختر رو میدن اما ادم و حوا اینجوریه که میگه باید خودت زنگ بزنی به مجموعه و شماره دختر رو باید بگیری.. ضمن اینکه تو ادم و حوا فقط با مادرا در ارتباطه و شماره رو به خود دختر و پسر نمیده)

 

مادر منم زنگ زد و شماره مادر دختره رو بهش دادن و بعدش عکسامون رو رد و بدل کردیم و منم عکس دختر خانم رو دیدم با هم قرار گذاشیتم.. سر قرارر دیدم که دختر چادری بود از این چادریا که ارایشم میکنن ولی با حجاب و نماز خون بود و کارش تکنسین اطاق عمل بود.. ظاهرش بد نبود ولی قدش کوتاه بود حدود 160 بود...

من کلا از زنی که شغلش با بیمارستان و کادر درمان باشه خوشم نمیاد .. بخاطر اینکه هم ساعت کاریشون زیاده و هم اینکه خیلی تو محیط با پسرا راحتن و نکته اخر اینکه حقوقش از من بیشتره و اینو اخریو از این فهمیدم که گفت هر روز با اسنپ میره سرکار و تو ماه 2 میلیون تومن فقط پول هزینه اسنپش میشه...

 

نهایتا اینکه به خاطر شغلش و اون کوتاه بودن قدش ردش کردم و بازم کار ما به جلسه دوم نرسید...

  • فامیل دور

نظرات  (۳)

  • خواننده قدیمی ۹۳
  • سلام. 

    راستش رو بخواین بنظرم خیلی دارین سخت میگیرین. انصافا شما رد کردید یا اون خانم؟

    چه اشکال داره حقوق زن بیشتر از مرد باشه و اینکه خب مگه همون اولش نمیدونستید که کارش چیه پس چرا همون اول قبول کردین قرار حضوری بزارید؟🤔

    زن باید شاغل باشه اوکی، حالا شغلش این باشه و اون نباشه و حقوقش انقدر باشه و اونقدر نباشه انصافا بهونه ست. 

    ازدواج اول و آخرش مسئولیت پذیریه. توش چالش هم هست. اینو باید بپذیرید.امیدوارم خوشبخت و عاقبت بخیر بشین.

    پاسخ:
    سلام
    ایشون رو بیشتر به دلیل اینکه ظاهر و قدشون رو نپسندیدم رد کردم شغل و اون بحث حقوق هم مزید بر علت شد یعنی اگه ظاهر و قدشون رو میپسندیدم حتما قبول میکردم.برای من ظاهر و حجاب خیلی مهمه اگه دختر این دوتا فاکتور رو داشته باشه حتی اگه بیکار باشه یا خونشون دور هم باشه قبول میکنم.....
    دوم اینکه جواب منفی دادن از طرف من بوده یا دخترا هیچ تعارفی با هیشکی ندارم و دلیلی هم نداره بخوام دروغ بگم.. اصلا اینجا دروغ گفتن چه نفعی برای من داره؟؟!!
    بالای 90 درصد دخترایی که بهم معرفی میشن رو معمولا خودم رد میکنم..
  • خواننده قدیمی ۹۳
  • خب حالللا به دل نگیر برادر‌. اقا فمیدیم با کلاسی و همه رو هم رد میکنی.😁ما شوما و نظراتت رو از خیلی وقته میشناسیم. کارتون درسته.ولی خب حیفه دیگه. انشالله زودتر بتونی مادرت رو خوشحال کنی. با ارزوی سلامتی و عاقبت بخیری. 

     

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از شما.من هم ارزوی موفقیت دارم براتوننوار شکلات

    این همه از خودت تعریف کردی خانواده بالاشهر تهران ، پوست سفید ؛ چشم سبز این همه مزایا داری تو این همه سال چرا نتونستی با یه دختر دوست بشی و بیاری سر زندگیش پسر با یک دهم زندگی تو میره مخ یه دختر رو میزنه الان ده ساله داره بخوبی و خوشی زندگی میکنه ولذت میبره

    این چ معیارهای خط کشی شده که تو داری سفید ، قد بلند  این جوری پیش بری تا صد سالگی نمی تونی زندگی تشکیل بدی بنظرم شما بلد نیستید از زندگی استفاده کنید .

    پاسخ:
    سلام
    هیچوقت اهل مخ زنی نبودم و متاسفانه با اینکه اجتماعی و تو بعضی موارد حتی پررو هم هستم اما تو این قضیه کم رو هستم ضمن اینکه با توجه به معیارام کلا دختری که من میپسندم کمه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی