وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

سلام به دوستان عزیز

در سلسله مراحل ازدواج به خان هفتم رسیدم ولی هنوز خبری نشده.. دیروز تو روز تولدم رفتم به ملاقات یه دختر متولد 74..

ما یه داماد داریم که خیلی سربزیر و با ادبه و اکثر ادما تو محل کارش بهش علاقه دارن به همین خاطرم خانمها به خاطر این اخلاقش بهش مراجعه میکنن که اگه احیانا پسری تو فامیل دارن که قصد ازدواج داره و اخلاقیاتش مورد تایید ایشونه بهشون معرفی کنه.. خلاصه یه خانمی که همکار ایشون هستن همین درخواست رو از ایشون کردن و و دامادمون هم به خواهرم گفتن که یه دختری هست که متولد 74عه و شاغله و خونه شون تو قیطریه است و تقریبا از نظر مالی همسطح ما هستن..و درخواست اشنایی دادن منم به خواهرم گفتم اول بهشون بگن که با سن من مشکلی ندارن که واسطه به خانواده دختر خانم منتقل کرده بودن و اونا هم گفتن نه مشکلی نیست و بعدشم یه عکس از دختر خانم برای ما فرستادن و تا حدودی من از ظاهرشون خوشم اومد ( گفتم تا حدودی به این دلیل بود که اولا باحجاب نبودن از این حجاب معمولیا بودن که موهاشون بیرون بود و دوم اینکه کمی سبزه بودن) 

به هرحال منم گفتم حالا میریم میبینیم اگه خوشمون اومد که عالی اگرم خوشم نیومد که چیزی از دست ندادم...

 

به هرحال منم یه عکس براشون فرستادم و ایشون هم پسندیدن و بعدش شماره تلفن خود دختر خانم رو بهم دادن و منم وسط هفته بهشون زنگ زدم و بازم تو اولین سوال ازشون پرسیدم که من متولد 61 هستم البته بدون رنگ خخخخ و شما با سنم مشکلی ندارید و ایشون هم گفتن نه به نظرم سن یه عدده و از این چور حرفا..

 

بعدش ازشون پرسیدم که اگه در گذشته دوست پسر داشتید همین الان به من بگید که اگه داشتید همینجا قضیه رو کنسل کنم که ایشونم گفتن نه و فقط در حد یه ماه تلفنی با یه خاستگار صحبت میکردن..

 

منم بهشون گفتم نه اونجوری مشکلی ندارم و به هرحال قرار گذاشتیم جمعه همدیگه رو تو یه کافی شاپ ببینیم و روز جمعه روز تولدم هم بود و رفتم سر قرار و ایشون هم اومدن و مانتو جلو باز پوشیده بودن که اولین پالس منفی رو از ایشون گرفتم و بعدش هم ازشون پرسیدم که ایا حاضرید حجابتون رو بیشتر کنید که ایشون گفتن نه و در نهایت از چیزای مختلف صحبت کردیم و به نظرم ایشون از من خوششون اومده بود ولی من به خاطر همون دو موردی که گفتم و همینطور قد ایشون که کوتاه تر از معیارهای من بود نظرم نسبت به ایشون منفی موند و بعدازظهرش ازشون تشکر کردم و براشون ارزوی خوشبختی کردم...

 

به هرحال در روز تولدم هم نشد که مزدوج بشم.. استیکر گریه..

 

ازاپلیکیشن تبیان هم هر دوسه روز یه بار یه درخواست اشنایی از دخترا دارم ولی اکثرشون معیارهای منو ندارن و به همین خاطر ردشون میکنم...

 

به هرحال امیدوارم هرچی که به صلاحمونه برای همه مون رقم بخوره........

  • فامیل دور

نظرات  (۳)

معیارهای خاصی دارید.مانتویی جلو باز نباشه قدش خیلی کوتاه نباشه.تو کادر درمان نباشه.

پاسخ:
سلام
کجاش خاصه؟؟!!

سلام.معیارهاتون دست شما رو بسته و محدودتون کرده ولی خب جوینده یابنده ست.

منم باید همینجور سخت بگیرم.

تو خودشیفته ای.. طرف ازت خوشش اومد.. از تبیان درخواست دارم. بنده خدا تو دیگه پیرمرد شدی حالا رفتی دنبال دختر دهه هفتادی؟! معیاراتو کلا بنداز دور دختر دهه شصتی بدون رابطه قبلی وجود نداره.. هفتادی ها هم اغلب و تقریبا 100 تلفنی... مواظب خودت باش، رنگ سبزه هم بدک نیستا... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی