وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

سلام

همین هفته پیش از طریق یکی از همون خانمهایی که گفتم تو تلگرام فعالیت دارن یه خانم متولد 67 بهم معرفی شد که عکسشون رو هم دیدم.. این معرفه خیلی باحاله خودش از قبل عکس دخترا رو برام میفرسته چون میدونه من رو چهره و حجاب حساسم خخخخ.. چهره اش محجبه و خوب بود البته شاغل نبود و خونه شونم قلهک بود.. 

خانم واسطه نظرمو پرسیدن منم گفتم معرفی کنید و شمارشونو بدید ایشون هم شماره دادن مادرم با مادرشون تماس گرفتن و عکس های منو برای مادرشون فرستادن و ایشون گفتن با دخترم صحبت میکنم و بهتون خبر میدم... فردا شبش به مادرم گفتم تماس بگیرن و ایشون هم با مادر دختر خانم تماس گرفتن و مادرشون گفتن یه چند روزی زمان بدید و خبر میدیم..

الان هم یه هفته گذشته و خبری نشده.. مادرم میگفت بزار دوباره زنگ بزنم اما من مخالفت کردم و گفتم خودشون باید شعور میداشتن و خبر میدادن ما که یه بار برای گرفتن جواب زنگ زدیم........

من تعجب کردم چون تا حالا کسی برای دیدن عکس اینقد معطلمون نکرده بودن معمولا همون روز یا نهایتا فرداش یا میگن دخترمون پسندید و شماره دختر رو میدن برای هماهنگی جلسه حضوری یا هم میگن نپسندیدن و قضیه منتفی میشه.....

به هرحال تو این قضیه خواستگاری هر روز دارم چیزای جدیدی میبینم........

راستی ارشد هم قبول شدم و از هفته دیگه میرم دانشگاه اگه اونجا هم کیس ازدواج پیدا کنم میام براتون تعریف میکنم خخخخخخخخخخ

  • فامیل دور

نظرات  (۲۱)

سلام خیلی تبریک بابت این که تونستید برگردید 

 

از سمت کسی که زیاد در امور معرفی و ازدواج تجربه دارم  بهتون میگم که خانواده پسر بااااید برای گرفتن جواب زنگ بزنند 

یعنی دو بار پشت سر هم 

 به احتمال خیییییلی زیاددد الان اون دختر و خانوادش فکر می کنند شما از ادامه روند پشیمان هستید که دیگه زنگ نزدید

لطفا زودتر زنگ بزنید 

 

حداقل این که خانمی که واسطه هستند بطور غیرمستقیم به خانواده دختر زنگ بزنند و درباره روند آشنایی و این که بالاخره چی شد و چیکار کردید و...اینا بپرسند 

‌زودتر پیگیری کنید لطفا 

 

با آرزوی توفیق و خوشبختی

پاسخ:
سلام 
ممنون از شما. چرا باید برای یه کار ساده دوبار تماس بگیریم!!! همونقدر که خانواده دخترا احترام دارن خانواده پسرا هم احترام و غرور دارن دیگه.. تازه اگه چند مرحله پیش رفته بودیم و از دختر خانم خوشم اومده بود شاید حاضر بودم ولی الان که حتی یه بارم ندیدمش به هیچ وجه حاضر نیستم طاقچه بالا گذاشتن خانواده دختر رو تحمل کنم....
تو متن هم گفته بودم تا حالا به خانواده های زیادی عکس دادیم و عکس گرفتیم همه شون یا همون روز یا نهایتا فرداش یا عکس دختر رو فرستان یا عذرخواهی کردن و جواب منفی دادن.. این معطل نگه داشتن رو اصلا دوست ندارم و به هیچ وجه نمی پسندم...
خودم هم هر وقت دختری رو ملاقات کردم و ازش خوشم نیومده همون روز یا نهایتا فرداش بهش پیام دادم و چواب منفی رو بهش دادم تا بنده خدا معطل و پا در هوا نمونه....

  • سکوت شلوغ
  • سلام

    واقعا برام عجیبه 

    مگه میشه یه پسر خودش عاشق نشه و خودش انتخاب نکنه 

    من هیچوقت معرفی ها رو راه نمیدادم 

    چون معتقدم پسری که با علاقه انتخابت می‌کنه تو مشکلات و سختی پات میمونه  

    اجازه نمیده کسی بهت بی احترامی کنه 

     

     

    واقعا چرا خودتون مستقیم نمیرید تو دل ماجرا؟!

    البته نه مثل قبل اکیپ کوهنوردی :///

    پاسخ:
    سلام
    والا عجیب نیست.. قبلا هم تو پست ها گفتم که هم چون سلیقه ام سخت پسنده و ظاهر و حجاب با هم برام مهمه و اینکه تو این دو سالی که من دنبال دختر بودم متاسفانه با کرونا  همزمان شده بود و همه ماسک میزدن دیگه ظاهر هیچ دختری مشخص نبود... مثال هم که زدم به یه دختر 17 ساله پیشنهاد ازدواج دادیم خخخخخخ
    همینا باعث شده کسی رو نتونم پیدا کنم مجبورم که از واسطه ها کمک بگیرم اولین حسنش اینه که مشخصات دختر رو میبنم بعدشم عکسشون رو اگه خوشم نیودمد همون اول رد میکننم...
  • سکوت شلوغ
  • به نظرم مثل من و همسرم دعوا کنید 😂😂😂😂😂

    دعوا گزینه خیلی خوبیه😂

    پاسخ:
    اره خوبه..
    یا مثلا تو دانشگاه برم به دختره تنه بزنم.. به نظرتون خوبه؟؟؟

    مادر شما باید تماس بگیرن

    مادر دختر که نمیشه تماس بگیره

    پاسخ:
    سلام
    تو این تجربه کمی که من دارم بهتون میگم که بعضیا عین ادم میگن زنگ بزنید جواب بگیرید یه سریا هم میگن خودمون با دخترمون حرف میزنیم اگه اوکی بود خبر میدیم دیگه تو این حالت دوم زنگ زدن ما دلیلی نداره...

    همه جا رسمه که خانواده پسر باید تماس بگیرند 

    نهایت این که به معرف بگید غیر مستقیم طوری که از سمت شما نباشه پیگیر بشه که نظر خانواده دختر چیه

    الان خانواده دختر معطل و چشم انتظار هستند ها !!!

    پاسخ:
    سلام 
    تو متن که گفتم فرداشبش زنگ زد مادرم.. الکی طاقچه بالا گذاشتن .. دیگه دلیلی نداره خودمون رو کوچیک کنیم و سه باره زنگ بزنیم..
  • سکوت شلوغ
  • به شادمان 

    خدانکنه پسری دختری رو بخواد :)

    یکبار که هیچ صد بار هم زنگ میزنه 

    فقط تو ازدواج سنتی هست که همه طاقچه بالا میذارن 😁

     

    پاسخ:
    سلام 
    بله بالاتر هم خودم عرض کردم اگه دختره رو دیده بودم و خوشم اومده بود همین کارو میکردم ولی هیچی نشده خیر این کارو نمیکنم..
  • سلام به سکوت شلوغ
  • دقیقا اگه یکیو بخوان دویست بارم زنگ میزنن دو بار که سهله

  • فامیل دور
  • خانم مه سا

    .همونجا جوابتون رو دادم..

    موفق باشید

  • سکوت شلوغ
  • سلام 

    خیر

     تنه گناهه /: 

    فقط دعوا

     

    به هرحال ما همچنان سر می‌زنیم به امید اینکه 

    عنوان پست « بالاخره پیداش کردم !» باشه

     

    ان شا الله که خوشبخت بشید 

    ولی پدر شدن هم سن و سال خودش رو داره 

    همچنین اختلاف سنی بین زن و مرد 

    بجنبید واقعا:/// 

    سلام آقای فامیل دور

    راستشو بخوایین اولش خواستم بگم بعنوان دختری که تقریبا معیارهاتون رو داره بنظرم معیارهای سختگیرانه دارین و لاقل بخاطر طرز فکرتون انتخاب دخترهایی مثل من نیستین

    اما خوب که فک کردم دیدم نه،این حرفم از روی بی انصافیه و اتفاقا شما آدم خوبی هستین و بخاطر خوب بودنتون کلی تلاش کردین سختی کشیدین و حالا مثل هر آدم دیگه ای حق دارین با کسی طبق معیارهای خودتون باشین حتی اگه مجبور بشین تا چند سال دیگه هم کفش آهنی بپوشید و دنبالش بگردین امیدوارم خوشبخت بشین و بهترینها براتون اتفاق بیوفته 

    فقط یه کوچولو گاهی لحنتون در مورد خانم ها جوریه که حس کردم دارین مسخره میکنین و از بالا به پایین نگاه میکنین ،اینکه خواستگاریتون به هر دلیلی با خانومی به نتیجه نرسیده بخاطر سطح بالا یا پایین شما نیست فقط معیارها و سلیقتون همخونی نداشته 

    شرمنده اگه تذکری دادم 

    قطعا که وبلاگ شخصیه و هرجور وباهرسلیقه ای بنویسین ونقل کنین قابل احترامه

    پاسخ:
    سلام
    سه تا سوال اول اینکه از کجا میگید معیارام سخت گیرانه است و طرز فکرم چجوریه که منو انتخاب نمیکنید دوم اینکه از کجا فهمیدید ادم خوبی هستم؟؟!!
    سوم اینکه چی باعث شد فک کنید دارم خانمها رو مسخره میکنم یا نگاه از بالا به پایین دارم بهشون؟؟
    ممنون از نظراتی که دادید..
    من هرکی نظر بده اصلا ناراحت نمیشم...

    سلام.من هم محجبه م و هم خوش چهره🖐

    پاسخ:
    سلام
    اگه بقیه معیارامو هم داشته باشید واقعا کمیابید 
    ولی تو دنیای واقعی مگه چقد پیش میاد همچین کیسی سر راهم قرار بگیره

    عکستون بزارید بببنم شاید پسندیدم 😊

    پاسخ:
    عکسام که تو اینترنت هست.....
  • کمیاب ۱(همون کمیاب)
  • سلام.اولش که اومدم تو صفحه ی شما این پست رو اول خوندم بعدا که رفتم پست های قدیمی تر شما رو خوندم متوجه شدم من مورد پسند شما نیستم.چون هم مانتویی جلو باز هستم (ولی محجبه) و هم اینکه از کادر درمانم.

    پاسخ:
    سلام مجدد
    شما که محجبه هستید لطفا مانتو جلو باز نپوشید دیگه...
    انشالله موفق باشید...

    ببخشید مانتو جلو باز مشکلش چیه؟

    وقتی همه چیز پوشیده باشه؟🤔

    پاسخ:
    همیشه که پوشیده نمی مونه مثلا دستاتون پره و اونوقت باد میزنه و اسلام به خطر میفته دیگه... ضمن اینکه پوشیدن یه سری لباسها برای دختر محجبه ای مثه شما کلا قشنگ نیست.. مثلا ساپورت هم پوشیده است ولی این پوشیدگی کجا و پوشیدگی شلوار کجا؟؟

    درسته حرفتون ولی باید قبول کنیم که الان خییییلی از مانتوها تو مغازه ها جلو باز هستن.

    درصد خیلی کمی دکمه ای و جلو بسته هستن.من خودم قبلا خیلی حساس تر بودم.

    الان مثلا خود من بعضی وقت ها زیر سارافونی می پوشم می زنم تو شلوارم بعد یه مانتو جلو باز می پوشم.درسته که ممکنه روسریم بره کنار ولی بزارید راحت بگم خب خشتک شلوار مشخص می شه دیگه،درسته؟

    خب مشخص باشه خشتک شلوار هم بخشی از شلوار به حساب می یاد.شما آقایون هم خشتک شلوارتون وقتی شلوار می پوشید مشخصه و نمی تونید اون رو بپوشونید.چرا باید بین جنس مرد و زن انقدر فرق باشه؟

    پاسخ:
    میتونم ازتون بپرسم چندسالتونه؟؟
    اینکه مانتوها همه جلو باز شدن یا همه مانتو جلو باز میپوشن که نشد دلیل .. این یه توجیحه.. ببیند اقایون من جمله خود من بصری هستن یعنی با دیدن تحریک میشن و خوب حتما میدونید نگاه کردن به خشتک شلوار خانمها بخصوص اینکه تنگ هم باشه برای بسیاری از اقایون لااقل تو ایران تحریک امیزه.. تو کامنت قبلی هم گفتم اگه هدف فقط پوشیده بودن باشه که لباسهای تنگ هم اندام رو نشون نمیدن دیگه اما بحث تحریک امیز بودنشونه که مشکل سازه..
    ضمن اینکه گفتم این برای شما که داری زحمت میکشی حجابت رو رعایت میکنی و احتمالا حجابت رو هم دوست داری و به زوری سرت روسری نکردی خوب نیست دیگه..
    تو که داری سختی حجاب رو به جون میخری حداقل مانتو جلو باز نپوش دیگه..
    این همه مانتو خوشگل هست که در عین زیبایی پوشش کامل هم میدن به شما برو از اونا استفاده کن...
    من اگه خودم دختر میشدم یکی مثه اناشید میشدم البته قبل این حواشی که اخیرا داشت.. یعنی خوشگل و خوشتیپ و در عین حال پوشیده

    من ۲۶ سالمه.

    مثل شما ورزشکارم و قدم ۱۸۰

    قبلا هم تو سایت آقای نجفی یعنی خانواده برتر فعالیت داشتم.

    یه وبلاگی هم داشتم به اسم مهربان بانو که هنوز هم هست اگه تو گوگل سرچ کنید براتون می یاره.

    فعالیت هم داشتم ولی از یه جایی به بعد نمی دونم چرا ولی نتونستم دیگه تو وبلاگم فعالیت کنم و رمز رو که وارد می کردم می گفت اشتباهه.

    اینکه مانتوها اکثرا جلو باز شدن آره بهونه ست.

    منم آناشید قبل از اون حواشی رو می پسندیدم حتی از طرز لباس پوشیدنش الگو می گرفتم و دوست داشتم.

    بله.حجابم انتخاب خودمه خییییلی هم رو موهای سرم حساسم و برام مهمه که مشخص نباشه.

    ببینید من خودم یه زمانی کتاب شهید ابراهیم هادی رو خونده بودم که یادمه نوشته بود شهید انقدر که رو نفس خودش کار کرده بوده چون دخترها ازش خوششون اومده بوده روز بعدی که از خونه در می یاد بیرون شلوار کردی می پوشه که جلب توجه نکنه من همه این ها رو می دونم.من یه زمانی آرزوم این بود که چادری محجبه بشم از این هایی که طلق می زنن رو روسری هاشون بعد روسری های رنگی خوشگل سر می کنن.ولی خب بعضی اوقات ما آدما تغییر می کنیم

    مثلا من خودم الان برای لباس پوشیدن به این نگاه می کنم که در عین پوشیده بودن چه جوری می شه لباسم خیلی شیک و جذاب به نظر بیاد ؟و این می شه که مثلا شلوار جذب می پوشم برای مثال.به خاطر همینه که باید اینجا بگم که شهیدها کجا و ما کجا😔

    پاسخ:
    منم کتاب شهید هادی رو خوندم و اون مثالی رو که زدید یادمه..
    نیاز نیست ما شبیه شهدا باشیم همینکه در حد خودمون رعایت کنیم کفایت میکنه.. من خودم بشخصه موافق ازادی حجاب هستم اما همینجور که گفتم خودم دنبال دختر محجبه هستم..
    بحث حجاب از این جهت دارای اهمیته که علاوه بر بحث شخصی یه بحث غیرشخصی و حق الناس هم داره که بر گردن شما دختراست.. یعنی وقتی شما مانتو جلو باز میپوشی و بعضی اندامهات پیدا میشه برای بعضی پسرا همانطور که گفتم تحریک کننده است و اگه خدای نکرده اون پسر کمی ضعیف باشه و به خودارضایی برسه گناهش بر گردن شما و بقیه دخترایی که این مدل لباس میپوشن هم هست..
    به همین خاطر گفتم شما که رعایت حجاب میکنید این موارد کوچیک رو هم رعایت کنید بخصوص که شما ماشالله قدتون هم بلنده و همینجوری هم تو چشم هستید..
    این فقط یه توصیه برادرانه بود بازم ببخشید که در مورد پوششتون نظر دادم..
    خوشبخت و موفق باشید....
  • سکوت شلوغ
  • با عرض سلام 

    ببخشید میون کلام دو بزرگوار 

    خواستم عارض بشم 

     

    امثال اناشید حسینی همینقدر که بدحجاب ها رو جذب می‌کنند چندین برابر محجبه ها و چادری ها رو تغییر میدن و اصلا و ابدا حجابشون کامل نیست 

    ما حجاب نمیپوشیم که زیباتر به نظر بیایم بلکه با حجاب در جامعه حاضر میشیم که به رفتار آدم ها در برابرمون جنسیت زده نباشه ، بگیم ما قبل از اینکه یک خانم باشیم یک انسانیم 

    ولی متاسفانه یه عده انگار حجاب و روسری و.... اسباب بازیشونه ://// 

     

     

     

     

    یه پیشنهاد ، بلاگرهای حجاب گزینه خوبی برای شما خواهند بود ، هم درآمد دارن هم استایل حجابشون خیلی به اناشید نزدیکه 

     

     

    تا تذکر بعدی یا حق :) 

    پاسخ:
    سلام خوب هستید
    اناشید رو فقط برای این مثال زدم که چون فقط اسم ایشون رو میدونستم.. یا مثلا مرحوم ازاده نامداری یا خانم مژده لواسانی..این دو عزیز رو هم دوست داشتم
    درمورد مطلب دوم اینکه به شدت از حجاب بلاگرها متنفرم.. چون خیلی ارایش میکنن و اینکه عکسشون رو تو فضای مجازی میزارن خوشم نمیاد.. البته از چهره چندتاشون خوشم میاد ولی اگه فرد معمولی بودن و بلاگر نبودن حتما از گزینه های مورد بررسیم میشدن ولی در این حالت خیر......

    سلام 

    واقعیتش اینکه بنظرم وقتی آدم ویژگی‌های مثبتی داره وبراش تلاش کرده و خودشو از بدی‌ها حفظ کرده سعی میکنه از این چیز ارزشمند که به دست آورده محافظت کنه و اونو با هرکسی به اشتراک نذاره و این دلیل اینکه بازرسی ازدواج نمیکنه ومعیارهای مهمی که برای خودش داره رو دوس داره تو طرف مقابلم ببینه

    این حس بحثش از سختگیری و معیارهای عجیب وغریب متفاوته وبیشتر جنبه اخلاقی رو دربرمی‌گیرد

    بخش عمده ای از معیارهای شما اینطوریه وبهتون حق میدم اما بنظرم بعضی هاشون سختگیری بود 

    البته البته این نظر شخصیم بود وشاید وقتی منم به سن شما برسم و هنوز ازدواج نکرده باشم دقیقا مثل شما فک کنم

    درسته که اصلا وابدا از روی متن نمیشه لحن واحساس آدمها رو حدس زد اما از روی نوشته ها ونظراتتون تو خانواده برتر برداشتی که ازتون داشتم رو نوشتم و بااحتمال بالای ۹۰ درصد اون تصویری که از کاربرای قدیمی وجدید خانواده برتر برا خودم ساختم متفاوت از واقعیت باشه 

    وبلاگ خوبی دارین بازم برامون بنویسین

     

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از شما.

    سلام مجدد ممنون شما هم ایشالا خوشبخت بشید و کیس مورد علاقه تون رو پیدا کنید.

    متاسفم زشت بودی، نپسندیدمت! با اون سیبلت

    پاسخ:
    خخخخخخخخخ

    سلام علیکم بزرگوار 

    هیچ وقت نه عکس بدید 

    نه عکسی ببینید 

    این رو تجربه برای من ثابت کرده 

    فقط حضوری ...

     

     

     

    پاسخ:
    سلام
    اتفاقا تجربه من برعکسش رو ثابت کرده.. قبلا هم تعریف کردم.. تقریبا همه اون دخترایی که بهم عکس ندادن رو وقتی دیدم نپسندیدم..
    بنابراین به هیچوجه بدون دیدن عکس سر قرار نمیرم.....
    ممنون ازشما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی