وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

سلام دوستان عزیز

بالاخره بعد گذشت یک سال و نیم یوزر و پسورد وبلاگم رو پیدا کردم و از این بابت خوشحالم که میتونم پست جدید بزارمممممممممممممممم.....

چون دسترسی به وبلاگ نداشتم مجبور شدم توی کامنتها ادامه خاطرات خاستگاریامون بنویسم. الان که دسترسی رو دارم مجدد همونا رو تو پست جداگانه میزارم که نظم و ترتیبتشون حفظ بشه و کسانی که دنبال میکردن بتونن برن بخوننشون..

 

یه خانمی نظرات زیادی رو به صورت خصوصی داده بودن و الان تونستم اونارو بخونم نمیدونم بازم به وبلاگ سر میزنن یا نه و میخواستم ازشون تشکر کنم..( یه نکته در مورد دوستانی که نظر خصوصی میدن من میتونم ایمیلشون رو ببینم اگه دوست ندارید ایمیلتون رو ببینم اونو ننویسید)

 

حقیقتا شرایط مملکت خوب نبود این وضعیت اخیر و فوت نا بهنگام اون خانم امینی و بهم ریختن وضعیت شهرها هم دیگه بدترش کرد.. اینترنتم که یه ساعت قطعه و یه ساعت وصله متاسفانه...

 

انشالله که هرچه زودتر مردم و دولت با هم به یه تعاملی برسن تا وضعیت درست بشه.. چیزی که خودم فکر میکنم اینه که گشت ارشاد رو جمع میکنن و دولت کم کم با مسئله حجاب مثه مسئله ویدیو و ماهواره برخورد میکنه یعنی نه به صورت رسمی ازادش میکنه و نه دیگه مثه قبل بهش گیر میده..

 

  • فامیل دور

نظرات  (۱)

ببخشید چه جوری یوزر و پسورد رو پیدا کردید؟منم گم کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی