وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

سلام

امشب اعصابم خورده و اگه اونایی که تو پست قبلی گفتن به مادرت بگو سه باره زنگ بزنه و نظر اون خانواده بی شعور رو بپرسه دم دستم بودن شل و پل میکردم خخخخخخخ

 

قبلا گفتم که دوتا واسطه مهربون هستن که بهم دختر معرفی میکنن یکیشون تو چند روز گذشته عکس یه دختری رو برام فرستاد به همراه مشخصاتش و نظرم رو پرسید ( قبلا گفتم که هیچ واسطه ای عکس نمیفرسته اما اینا چون حساسیت های من رو ظاهر رو میدونن عکس دختر رو هم برام میفرستن) هیچی دیگه طبق معمول از دختره خوشم نیومد و به خانم واسطه گفتم ایشون هم پیگیر اون دختر قبلیه شدن و منم داستان رو براشون تعریف کردم و ایشون هم قصدشون همیشه کمک کردنه گفتن اگه مایل باشید من باهاشون صحبت کنم و اگه نظرشون منفی نبود بهتون خبر میدم که مادرتون مجدد تماس بگیرن..

منم گفتم اینجوری مشکلی ندارم.. امشب بهم پیام دادن که به مادرت بگو بهشون زنگ بزنن ..

 

مادرم هم به مادرشون زنگ زدن و اون خانم شروع کردن به داستان تعریف کردن که دخترم چند روز پیش با یه اقایی رفتن بیرون و از رفتار اقا زده شدن و الان دیگه کلا قصد ازدواج ندارن...

اینو که مادرم گفت بهش گفتم بهش فحش ندادی؟؟!!مگه ما مسخره اینا هستیم ....یعنی شانس اوردن که گوشی دست خودم نبود وگرنه هرچی که لیاقت خانواده بی شعورشون بود  نثارشون میکردم...

 

بی شرفا فکر نمیکنن یه خانواده و دوتا معرف رو یه ماه سر کار گذاشتن و اصلا فکر نکردن پسر بیچاره چه گناهی کرده که باید جلوی مادر غرورش بشکنه؟؟؟ مادرم که جز با احترام با اون خانواده بی شعور رفتاری نکرده بودن ..سه بار هم که بنده خدا تماس گرفت...

 

واقعا من فاز اینجور ادما رو نمی فهمم.. خوب به هر دلیلی جوابتون منفیه عین ادم همون اول بنالید دیگه ... این بازیا چیه... یعنی از حق الناس نمی ترسید؟؟!!!

به اون خانم واسطه گفتم بنده خدا هنگ کرد... فقط اظهار شرمندگی میکرد...

من خودم رو ادم خوبی نمیدونم ولی واقعا همیشه یه چیزی برام مهم بوده و اونم رعایت حق الناسه.. اینکه به مردم احترام بزاریم.. خدا شاهده هر دختری رو نپسندیدم همون روز بهش گفتم یعنی حتی نزاشتم یه روز معطل بمونه .. میدونم صبر کردن و منتظر بودن چقد بده...

 

به هرحال وای به حال اونایی که گفتن دوباره تماس بگیر... دم پرم بیایید خونتون گردن خودتونه

شیطونه میگه عکس دخترش رو بزارم تو نت ابروشو ببرم.. لعنت بر شیطون..

angryangryangryangry

 

 

اهنگ رو با هدفون و با صدای بلند گوش کنید...

 

 

 

  • فامیل دور

نظرات  (۲۰)

  • الماس سیاه
  • نمیدونم چرا هر دختری که شما میپسندی و جواب منفی میده من کلی میخندم و دلم خنک میشه خخخ

    تازه معلوم نیس از بین اونایی که نمیپسندی چندتاش شما رو پسندیده باشن. شاید این نپسندیدن دو طرفه بوده باشه و چون شما نظرت منفی هست دیگه نوبت به اعلام نظر منفی از طرف اونا نمیرسه و تازه پسندیدن ظاهر اولین مرحله است از کجا معلوم در مراحل بعدی همچنان شما رو میپسندیدن و نظرشون به شما مثبت میبود.

    پاسخ:
    سلام
    به هر حال تو هر جامعه ای ادمهایی مثه شما هم پیدا میشه دیگه..

    به نظرم به خاطر اینه که ظاهر رو تو اولویت و ملاک اول قرار دادین...

     

    پاسخ:
    سلام
    نوشته هامو درست نخوندید.. من کلی ملاک دارم که دوتاش همون اول هستن ظاهر و حجاب.. خیلیارو ظاهرشون رو می پسندیدم اما بخاطر حجاب رد کردم.. این دوتا اولویتی که گفتم باهم یه اولویت برای من.. دختری باشه که یکیشو داشته باشه رد میکنم... اگه فقط برام ظاهر مهم بود تا حالا صدبار ازدواج کرده بودم.......

    چه جوریاس میتونی اینهمه دختر ببینی خب اینجوری که تنوع طلب و سخت پسند میشی، تو چن ساله ازین راه میری؟ حس نمیکنی اینکه جور نمیشه حتما این راهش نیست، باید روشتو عوض کنی. من خودم دوبار یه راهی رو امتحان کنم دیگه مسیرمو عوض میکنم. 

    من یادمه چن ساله که اینجام میگی از راه سایت همسریابی و این واسطه ها داری دنبال نیمه گمشدت میگردی. خب یه پسر سخت پسندی مثله تو که مشخصه ازین روشم انتخابی داشته باشه. باز قلبا راضیش نمیکنه. 

    فکر میکنم تو باید از قبل دخترو دیده باشی تا بعد بهش پیشنهاد بدی. روش سنتی قدیما دیگه برای تو کارساز نیست. 

    مثلا اگر دختر درسخون دوس داری برو کتابخونه های تخصصی 

    یا اکیپ کوهنوردی مربوط به دانشگاه که افراد مطمن اونجا میان

    یا محیط کار

    و روش بعدی یه وب سایت به اسمو فامیل واقعی خودت بساز و اموزش های مربوط به کارت رو اونجا بزار و کاملا جدی و محترمانه رفتار کن تا شناخته بشی. 

     

    پاسخ:
    سلام
    قبلا توضیح دادم که پروسه ازدواج من متاسفانه همزمان شد با اومدن کرونا و بازم قبلا گفتم که چون دخترا همه ماسک میزدن دیگه چهر شون پیدا نبود بنابراین دیگه دیدن بیرون فایده ای نداشت و قبلش باید عکس دختر رو یه جایی می دیدم و تنها جایی که میشد عکس دخترا رو دید معرفی از طریق واسطه و این سایتها بود دیگه..
    نکته دوم که بازم قبلا گفتم اینه که من دختر محجبه مانتویی میخوام که ظاهرش به دلم بشینه و اگه یه دختری یکی از اینا رو فقط داشته باشه قبول نمیکنم. و میدونم کلا این دخترا کم هستن الانم که همه دارن روسریاشونو بر میدارن .. تو کتابخونه و اکیپهای ورزشی از این دخترا پیدا نمیشه چون معمولا جای مختلط نمیرن.. خودم عضو گروههای کوهنوردی هستم..
    هر چیزی که به فکر شما برسه قبلا به فکر من رسیده...
    به هرحال ممنون از نظرتون

    این اهنگم با صدای بلند گوش کن😊

    https://naslemusic.com/%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%84.html

    پاسخ:
    بد نبود ممنون......

    من محجبه مانتونییم. من قبلا کتابخونه میرفتم. الانم کارهای پژوهشی دوست دارم و اونطرفا میرم ولی همونطور که من پسر مذهبیا رو نمیبینم تو هم یکی مثله ماها رو پیدا نمیکن‌ی برخوردامون باهم کمه 😂

    ولی یه راه دیگه به ذهنم میرسه لینک اینlinkedin هست. اکثرا همه ی افراد اونجا عضون و عکس خودشونو گذاشتن. خوده من اونجا سه مورد پیشنهاد از همشهریام داشتم که یکیشون استاد و دوتاشون دانشجو بودن ولی خیلی بد مدل مطرح کردن. اگر شما بتونی روش خوبی برای مطرح کردنش جمله های بندی خوبی استفاده کنی، باتوجه به اینکه همه ی مشخصات افراد اونجا نوشته شده هر دو طرف راحتتر میتونن بهم اعتماد کنن. فقط مشکل درست مطرح کردن این موضوع هست.

    پاسخ:
    سلام مجدد
     من چهره ام اصلا مذهبی نیست.. یعنی اگه بیرون منو ببیند عمرا فکرکنید که اهل نماز و این چیزا باشم.. بنابراین برخلاف دخترا که میشه از روی ظاهرشون فهمید تم مذهبی دارن یا نه از روی چهره پسرا نمیشه صددرصد فهمید.. البته یه سری پسرا بسیجی طور قیافه هاشون تابلوعه ولی افرادی مثه من نه..
    عضو لینکدین نیستم..شاید رفتم عضو شدم.. ضمن اینکه تلاش تو فضای مجازی برای ازدواج رو نمی پسندم.. یکی دوبار به دخترای محجبه تو اینستا پیام دادم اما توجهی نکردن منم بیخیال شدم..
    شاید یه روزی عکسامو تو وبلاگ بذارم.......

  • سکوت شلوغ
  • سلام 

    عذر می‌خوایم اما الان شما تجربه جدیدی کسب کردید .

    متاسفانه این خصلت هم در بعضی  خانم ها و هم دربعضی آقایون هست که چند نفر رو هم زمان بررسی میکنند و....

    به هرحال توصیه ام اینه حالا که چهره براتون خیلی مهمه چهره کسی به دلتون نشست و از نظر فرهنگی و اخلاقی بهم میخوردید بهش پیشنهاد بدین مانتویی بشه یا محجبه 

    این حرف تو خانواده برتر شاید خیلی واکنش داشته باشه ولی من خیلی ها رو میشناسم چادری بودن بعد ازدواج چادر کنار گذاشتن ، یا یه ذره موهاشون بیرون بوده بعد ازدواج محجبه مانتویی شدن ( توجه به قبل آدم ها خیلی مهمه) 

    شما میتونید تا حدودی روی تیپ همسرتون تاثیر بزارید 

     

    به نظر من از بین خانم های که معلم باشن به راحتی این سبک دخترا رو پیدا میکنید .

     

    پاسخ:
    سلام
    اتفاقا به فکر خودم هم رسیده بود که یکی رو که چهره ش رو می پسندم بهش پیشنهاد بدم محجبه بشه اما در واقعیت احتمال موفقیت این 1درصدم نیست.. امتحان کردم جواب نمیده..
    دختری که تا این سر اینجوری گشته نمیاد بخاطر من خودش و پوشش رو عوض کنه.. ضمن اینکه اگه یه درصدم این کار رو بکنه برای اول ازدواجه بعدچند سال به حالت قبلش برمیگرده و چون دیگه کار از کار گذشته نمیشه کاریش کرد.. چون دختر از ته قلبش به این نتیجه نرسیده که پوشیده تر بشه فقط به خاطر اینکه با من ازدواج کنه ممکنه یه تغییر موقتی تو پوشش بده..
    البته نمیگم به صورت کلی غیرممکنه اما احتمال موفقیتش کمه و اکثر روانشناسها هم میگن سعی نکید یه نفر رو عوض کنید ...

  • سکوت شلوغ
  • موضوع دیگه اینکه شما میگید تیپتون یه طوریه که کاملا با عقاید شما متفاوته 

    خب یه دختر که عقایدش یکم مذهبیه 

    میترسه 

    باخودش میگه این ی دختر محجبه میخواد که خیالش از زنش راحت باشه بعد بره ..لا اله الا الله :/

     

     

    پاسخ:
    سلام مجدد
    کاملا متفاوت که نه ولی تیپ مذهبی ندارم.. اغلب استین کوتاه و شلوار لی و شلوار کتان میپوشم.. گردنم هم همیشه زنجیر هست..تیپ امروزی واسپورت ولی لباس پاره یا زاپدار نمی پوشم..
    پیراهن مردانه کلاسیک هم نمیپوشم پیراهن هام همگی اسپرتن یا لی هستن یا کتان و پشمی های جدید..تا پارسال کت شلوار هم نداشتم و نمی پوشیدم تا اینکه محل کارمون یه کت شلوار داد که حتی یه بارم نپوشیدمش و گذاشتم واسه خاستگاری برای اولین بار بپوشمش خخخخخخخخ

    میدونم حجاب هم هست

    منتها معیار اصلی و خط قرمز باید اخلاق و شخصیت خود فرد و خانواده اش باشه

    اینکه تا الان سبک زندگیش چی بوده. ادم هدفمند و با مسئولیتی هست یا نه، فقط یه جوری روزا رو میگذرونه

    تحصیلاتش چقدره، نگرشش به زندگی و ازدواج چیه

    ظاهرم مهمه ولی اینا مهم ترن

    وقتی برید تمرکزو بذارید رو زیبایی. خب اون دختر زیبا احتمال اینکه خواستگارای زیادی داشته باشه و شرایط سختی بذاره یا نه بگه یا... زیاده

    پاسخ:
    سلام
    همه این چیزایی که میگید مهمه ولی برای اقایون ظاهر هم مهمه .. اغلب خانمها معمولا روی ظاهر اقا خیلی حساس نیستن اما برای مردا که بصری هستن قضیه فرق میکنه.. تازه برای اقایون علاوه بر ظاهر اندام هم مهمه...
    خوب بخاطر بصری بودنه دیگه.. کدوم اقایی حاضره یه دختر فلت بگیره ؟؟؟
    میدونم کسی که میخوام کمه و همونطور که گفتید اگرم باشه خاستگار زیادداره دقیقا مثه همون دختریکه تو پست قبل گفتم ولی چیکار کنم نمیتونم با یکی که ظاهرمعمولی داره ازدواج کنم.. یعنی برام جذابیت چه عاطفی چه جنسی نخواهد داشت و احتمالا چشمم میفته دنبال دخترای دیگه.....
  • سکوت شلوغ
  • واقعا نمیدونم 

    فقط منتظرم خبر ازدواجتون رو بشنوم 

    و احتمال میدم با خانمی ازدواج میکنید که مجذوبش شدید ولی نه چهره فوق العاده ای داره نه حتی مثل اناشید ها و... لباس می‌پوشه 

    ما شبیه شما چندین نفر تو فامیل داشتیم روی همه دخترا عیب میذاشتن و معیار آنچنانی بعدش با ی دختر معمولی که واقعا دوستش داشتم ازدواج کردن:))

     

    اگه انقدر براتون مهمه انشا.. که یه کیس با ظاهر دلخواهتون پیدا کنید. یه مشاوری حرف خوبی میزد میگفت به هر معیاری نمره بدید صفر و یکی نباشید

    مثلا شما زیبایی برات ده نمره داره

    حجاب هم ده نمره

    اون دختر رو ببینید از یک تا ده چه نمره ای میگیره

    اگه دو یا سه بود کیس شما نیست

    اگر بالای پنج بود باید بیشتر شناخت پیدا کرد

    یعنی به هر معیاری چند نمره بدید و در نهایت نمرات رو با هم جمع کنید و میانگین بگیرید

    به معیارهای اول نمره بیشتری بدید

    مثلا شما به ظاهر ده نمره بده اما به تحصیلات و اشتغال که کمتر مهمه 5 بده

     

    امیدوارم این راه کمکتون کنه

  • بانو لی 🦋
  • سلام

    برادرجان بالاخره اون جایی که فکرشو نمیکنید پیداش میکنید..

    ان‌شاءالله عاقبت بخیر شید🌸

    پاسخ:
    سلام 
    خواهر جان ممنون شما هم انشالله عاقبت بخیر و خوشبخت بشید

    سلام جناب فامیل دور، امیدوارم حالتون خوب باشه و به زودی یه ازدواج موفق داشته باشید 

    یه سوال دارم، اگه جواب بدید ممنون میشم

    من 24 سالمه و اگه خدا بخواد و شرایطم مناسب باشه، قصد دارم تا چند سال دیگه ازدواج کنم،، و از اونجا که آدم مذهبی ای هم‌ هستم، دوست دارم همسرم هم عقاید مذهبیش همسو با من باشه، ولی به هیچ عنوان طرفدار نظام جمهوری اسلامی و به تعبیر خودشون (( ولایی)) نیستم، و برام مهمه که همسرم هم هینطوری باشه 

    وقتی داستان آشناییتون با خانم های مختلف تو این وبلاگ رو خوندم، فکر کنم یه جایی اشاره کردید که شما هم از این لحاظ مثل بنده هستید 

    حالا سوالم اینجاست که وقتی با اون خانم ها ملاقات میکردید، نسبت به این موضوع گاردی نداشتند؟؟ طرفدار نظام بودند یا نه؟؟ اصلا این موضوع رو تو جلسات آشنایی مطرح میکردید؟؟؟

    پاسخ:
    سلام برادر
    این ولایی بودن یا طرفدار نظام بودن اصلا چیز مهمی نیست.. الانم که اونایی که طرفدار بودن هم کم کم دارن تغییر جهت میدن.. به هرحال تو ملاقاتهایی که من داشتم نه دخترا سوال کردن نه من بخاطراینکه اصلا چیز مهمی نیست.. یعنی چیزی نیست که زندگی دو نفر رو تحت شعاع قرار بده..
    توصیه ام به شما اینه که به مسائل مهمتر بپردازید.. این از فرعیاته اگه طرفتون اون عقیده شما رو داشت که چه بهتر نداشت هم مهم نیست...
    ارزوی خوشخبتی دارم براتون

    سلام. اتفاقا ولایی بودن رو من مپیرسم!!! 

    یه سوال از ملاکات اینه که حتما همسرت تهرانی باشه؟ اگر برای یه شهر دیگه باشه حاضر نیسی به شهر خانومت بری ؟

    پاسخ:
    سلام
    بله فقط تهرانی..کلا ازدواج دو نفر از دو شهر مختلف رو نمی پسندم..
  • همسر فامیل دور
  • سلام عسلم. من منتظرم عکستو بزاری. دیدم تو کامنتا گفتی قراره عکستو بزاری ببینم میپسندم یا نه🧚‍♀️

    پاسخ:
    سلام
    اره حتما یه روز میزارم......
  • الماس سیاه
  • سلام

     

    شما به ابن فکر کردی که اگه ازدواج نکنی صاحب فرزند نمیشی و وارث هم نداری بعد مرگت اموالت به خواهر برادرت میرسه؟ این موضوع برات مهم نیست اموالی که برای بدست اوردنش خیلی زحمت کشیدی به کسی جز بچه ات برسه؟

    پاسخ:
    سلام
    نه برام مهم نبوده تازه از کجا معلوم که اصلا ازدواج کنم حتما بچه دار بشم
    بعدشم اموالم که به غریبه هانمیرسه میرسه به برادر و خواهرم دیگه البته حتما وصیت میکنم با مبلغیش کار خیر انجام بدن

  • الماس سیاه
  • عجیبه که حاضر نمیشی یکم کوتاه بیای در عوضش صاحب خانواده و مهم تر از اون فرزند بشی ولی حاضری اینقد راحت همه اموالت که با زحمت بدست اوردی به کسانی برسه که نقشی در زندگیت ندارن. درسته خواهر برادر غریبه نیستن ولی اونیکه برای ادم میمونه زن و بچه است. برادر خواهر میرن دنبال زندگیشون و اینقد غرق کار و همسر و بچه شون میشن که از یک جایی به بعد دیگه حضورشون در زندگی شما خیلی کمرنگ میشه.

    سلام آقای فامیل

    خوب هستین ؟

    من خیلی سال هست که خانواده برتر رو میخونم وخواننده خاموش هستم درطول این سالها شده که چند بار کامنت هم گذاشته باشم امابه تعداد انگشتان دست هم نمیرسه

    خیلی از کاربران رو میشناسم وشما هم جزئی از همون ها که میشناسم هستین

    بنده متاهل ودارای فرزند هستم وبه لطف خداوند همسری مهربان وزندگی خوبی داریم

    وبلاگتون رو دنبال میکنم وخیلی دوست دارم خبر تاهلتون رو بدین

    تاچند سال قبل ازدواج نکردن ادم ها چیز عجیب وغریبی بود اما به لطف اقتصاد خوبی که داریم هر از گاهی خبر ازدواج کسی به گوشمون میرسه وکاملا هم مردم حق دارن هرچند علت مجرد موندن فقط مسائل اقتصادی نیست

    اگر هنوز گزینه مورد نظرتون رو پیدا نکردین با اجازتون پیشنهاد میکنم به ازدواج موقت فکر کنید هرچند کیس مورد نظر برای ازدواج موقت پیدا کردن شاید از ازدواج دائم هم سخت تر باشه حتما خودتون علتش رو میدونین

    به هر حال امیدوارم زندگی پر از ارامش وخوشبختی درونی داشته باشین

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون شما خوبید؟
    اگه مطالب رو دنبال کرده باشید من توضیح دادم که دلیل ازدواج نکردنم اقتصادی نیست و به دلایل دیگه تا کنون موفق نشدم ازدواج کنم..البته بدم نمیاد خانمی که قراره باهاش ازدواج کنم شاغل باشه تا دوتایی با راحتی بیشتر زندگی کنیم..

    متوجه نشدم خانم هستید یا اقا ولی اگه خانم هستید پیشنهاد ازدواج موقت دادن از طرف یه خانم برام بسیار جالب بود... به هرحال قبلا هم گفتم خانواده و بخصوص مادرم هم این پیشنهاد رو بارها بهم دادن و میگن لااقل یکی رو صیغه کن و از جوانیت لذت ببر و خودم هم بدم نمیاد اما به دو دلیل هرگز راضی نشدم برم سراغ این قضیه:
    اولیش اینکه دوست ندارم به عنوان پسری که به این کارو کرده معروف بشم حالا چه تو فامیل چه تو دخترایی که احیانا بعدا سر راهم ممکنه برای ازدواج دائم قرار بگیرن.. چون من دخترایی رو که حتی سابقه دوستی کوچیکی داشتن رو رد کردم بنابراین اونا هم حق دارن با پسری که سابقه صیغه داشته جواب منفی بدن...

    نکته دومیش اینکه من ادم احساسی هستم و مطمئنم اگه دختری رو صیغه کنم بهش وابسته میشم و دیگه دلم نمیاد باهاش قطع رابطه کنم چونکه میدونم اونم بهم وابسته میشه و دل کندن براش سخت میشه(من برام حق الناس خیلی مهمه ) اینکه یکی ازم دلخور بشه و حق هم داشته باشه برام خیلی سخته....

    نکته سومیش هم اینکه ممکنه این وسط بچه ای هم بوجود بیاد دیگه اینجوری قوز بالای قوز میشه...
    بخاطر این سه تا نکته هنوز نتونستم به خودم بقبولونم که این کار رو انجام بدم....

    با اینکه شرایط این کار رو دارم و مخالفت خانواده رو هم ندارم دلم به این کار راضی نشده....
    خودم موندم چیکار کنم.... 
    ممنون میشم برام دعا کنید....

    ممنون شکر ما هم خوبیم

    بله درجریان هستم وحتی به خاطر دارم که از کی قصد پیدا کردین که ترجیحا با خانم شاغل ازدواج کنید😅

     

    بله خانم هستم واز اونجایی که دو دهه سابقه تاهل دارم وسرد وگرم روزگار کشیده هستم مثل دختر خانم ها صحبت های احساسی نمیکنم واز راه عقل ومنطق حرف میزنم 

    اتفاقا من هم با مادرتون هم عقیده هستم واگر بین اطرافیان خودم هم موردی مانندشما باشه حتما این پیشنهاد رو بهشون میدم

     

    درسته نگرانی های شما هم قابل درک هست 

    چشم اگر خداوند قابل بدونن دعاگوتون هستم

    ان شاالله هر چیزی که میخواین همون بشه

  • الماس سیاه به فوت و فن
  • ازدواج موقت کلی پول میخواد. و احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی هم بالاست. علاوه بر احتمال بارداری ناخواسته و دردسرهای بعدیش. زگیل تناسلی یکی از بیماری های مقاربتی بسیار رایج هست که حتی با وجود استفاده از کاندوم هم قابل پیشگیری نیست و قابل درمان هم نیست و مسری است و در صورت ابتلا تا اخر عمر باید قید ازدواج دائم و هر گونه رابطه جنسی رو بزنید. و اگه طرفتون ادم ناجوری باشه میتونه باعث آبروریزی و از بین رفتن اعتبار و وجهه اجتماعی تون بشه. و یا ادم شیادی باشه و خلاصه دردسرسازه.

    پاسخ:
    سلام 
    البته ازدواج موقت پول نمیخواد.. احتمال بیماری هم موقعیه که شما بخوای هفته به هفته طرفت رو عوض کنی اگه یه دختری که شوهرش رو از دست داده یا طلاق گرفته رو پیدا کنی که دیگه مشکل بیماری رو هم نداره.. نکته اخر هم بحث ابروریزی برای کسیه که بخاد کار یواشکی و یا خلاف شرع انجام بده لااقل در مورد من این چیز صادق نیست.. قبلا گفتم که خانواده اوکی هستن ... البته اون چیزایی که منو از این کار باز میداره همونایی که در جواب به کامنت قبلی گفتم ....
  • الماس سیاه
  • مسئله اینجاست که تعداد زن هایی که حاضر به ازدواج موقت هستن نسبت به تعداد مردهایی که خواهان ازدواج موقت هستن بسیار کمتره. مخصوصا اگه از اون زن هایی باشه که هر هفته با یکی نخوابه! و اصولا زنی که صیغه میشه و موقتیه با تعداد مردهای بالایی ارتباط داره و اینجوریه که به همه مردها زن موقتی میرسه. نمیدونم تونستم درست توضیح بدم یا نه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی