وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

چرا وبلاگ خانواده برتر دیگه به درد نمیخوره!!!!

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ

سلام

امروز میخوام در مورد یه وبلاگ خوب حرف بزنم که متاسفانه نتونست خوب بمونه... قصه منو وبلاگ خانواده برتر به سالها قبل برمیگرده... فک کنم حداقل 6-7 سالی هست که تو اون وبلاگ نظر میدم و شایدم بیشتر.. دقیقا یادم نیست....

 

چیزی که یادمه این بود که فضا و سوالات اون وبلاگ اصلا این چیزی نبود که الان میبنید... نمیدونم چند نفرتون با اون وبلاگ اشنایی داشتید یا دارید اما چیزی که قبلا بود اغلب سوالات در مورد مسائل و سوالات جنسی و زناشویی و ازدواج بود.. یعنی هرکسی هر سوالی در مورد مسائل جنسی داشت راحت اونجا می پرسید و کاربرا هم تا اونجایی که اطلاع داشتن جواب میدادن.. تعداد کاربرا هم خیلی بالا بود الان هم بعضی سوالای اون موقع که هنوز سانسور و پاک نشده اند رو برید ببنید متوجه میشید که چقد کاربر وجود داشته و اغلب تعداد جوابای همه سولات بالای 100 کامنت بود...

 

متاسفانه یه تایمی وبلاگ سانسور شد و اقای نجفی ترسید و تمام سوالاتی که جنبه زناشویی داشتن رو سانسور و پاک کرد در صورتی که همون سوالات و حتی سوالات ازادتر و کامنت های ازاد تر رو تو سایت هایی مثه نی نی سایت و حتی سایت های مشابه دیگه همین الان راحت پست میشه و خبری از سانسور نیست...

 

بعداون فیلتر شدن و خودسانسوری مسخره ای که اقای نجفی ادمین وبلاگ به صورت خودجوش و اتش به اختیار روی وبلاگ اعمال کردن، مخاطبین و اعضای ثابت وبلاگ به شدت کاهش پیدا کردن و همینطور که خودتون میبنید تعداد کامنت های هر پست به ندرت بالای 20 عدد میره.. در صورتی که قبلا حتی بالای 200 کامنت در هر پست هم داشتیم...

 

من اون زمان تو وبلاگ فعالیت داشتم و واقعا از اون وبلاگ چیز یاد میگرفتم اما الان خیلی وقته که اون وبلاگ چیزی به من اضافه نمیکنه و فقط دلم میخواد اگه چیزی میدونم و یا کمکی میتونم به کاربری بکنم حتی شده در حد یه کامنت ساده برم و نظرم رو بگم و شاید اون کاربری که سوال پرسیده رو بتونم راهنمایی کنم....

 

اما یه چند ماهی میشه که سانسورهای اتش به اختیار اقای نجفی که همه فعالیتش شده سانسور کردن کلماتی مثه همه و بیشتر و اغلب و تبدیل کردنشون به کلمه بعضی دیگه اعصاب خورد کن شده و تو اخرین نظرات بنده دیگه هرجاشو دوست دارن و در راستای منافع خودشونه باقی میزارن و بقیه اش رو سانسور میکنن..

بنابراین تصمیم گرفتم دوتا کامنت اخر خودم رو اینجا بازنشر کنم و اعتراضم رو اینجوری نشون بدم.... ضمنا چیزی که الان داره مملکت رو نابود میکنه افراد اتش به اختیاری مثه همین اقای نجفیه که در همه حوزه های این مملکت دارن سلییقه ای عمل میکنن...

 

اصل کامنت اونجاهای ستاره دار این بود که :

پرونده حجاب اجباری تو ایران برای همیشه بسته شده..

تو قسمت دوم سانسور شده توضیح دادم که این اعتراضات منجر به تغییر سیاسی خاصی نمیشه اما قضیه حجاب اینجوری میشه که دیگه چیزی به اسم حجاب اجباری نخواهیم داشت و حجاب میشه مثه قضیه ماهواره.. یعنی دولت رسما اعلام نمیکنه که دیگه به حجاب کاری نداره اما دیگه از بیحجابی هم نمیتونه جلوگیری کنه دقیقا میشه مثه قضیه ای که با ماهواره پیش اومد یعنی رسما ازاد نیست اما دیگه همه دارن و دولت اون مسخره بازیایی بگیر و ببند و رو پشت بوم رفتن رو گذاشته کنار...

حالا نمیدونم این جملات به کدوم قسمت اقای نجفی و هم پیالگی هاشون فشار اورده که سانسورش کرده....

 

کلا از سانسورهای مسخره اقای نجفی شاکی بودم و بعد این سانسور الکی دیگه نتونستم تحملش کنم و این کامنت زیر رو هم براش فرستادم که جرات نکرد درجش کنه:

 

و تمااااااااااام

  • فامیل دور

نظرات  (۱۱)

سلام 

درمورد اینکه وبلاگ قدیمی خیلی کاربردی بود واقعا درسته 

اما دو جمله آخری که برای آقای نجفی نوشتید اصلا درشان شما نبود !

آقای نجفی باعث یادگیری و ارتباط گیری خیلی از ماها شدن و واقعا حقشون این نیست که اینطوری حرف بزنید 

واقعا با خواندنش متحیر شدم و چندین بار مطالعه کردم که مطمعن بشم این کلمات رو شما نوشتین!!!!!

پاسخ:
سلام
ببینید هرچیزی از یه جایی شروع میشه و به حد انفجار میرسه.. این سانسورهای مسخره همونطوریکه شرح دادم از تبدیل وبلاگ خوب و پربازدید و تبدیلشون به یه وبلاگ بی خاصیت و کم بازدید شروع شده و به حذف نکات مسخره ای مثه حذف بعضی و اغلب و غیره رسید که هیچ کمک کننده نبود بلکه باعث پس زدن مخاطبین میشد..و نهایتا باعث از بین بردن کل کامنت میشد و همونطور که توضیح دادم کار به جایی رسید که هرجاش به مصلحت خودشون میدیدن رو بدون تغییر میزاشتن و هرجاش به ضررشون بود حذف میکردن.. اگه کل کامنت رو منتشر نمیکردن برای من قابل قبولتر بود البته...
نهایتا اینکه اینا هموطور که گفتم اتش به اختیار و بدون فکر باعث پس زدن مردم میشن امثال اینا همونایی هستن که عادل فردوسی پور و برنامه نود رو با اون همه بیننده حذف میکنن و برنامه خنثی و بدون تماشاچی میثاقی رو میسسازن... سروش صحت رو حذف میکنن و امثال اون مجری که زن و بچه اش مرد رو میسازن...
اینا ادمی که به چالش بکشوندشون رو نمیخان ... اینا ادم خنثی میخوان تا بتونن ضعفاشون رو پنهان کنن....
حالا دلیل عصبانیت منو متوجه شدید.........

آقای فامیل دور 

من تو وبلاگ شما نظر میزارم این وبلاگ رو شما ساختید و قطعا براش قوانینی دارین 

کلمه بعضی و اکثریت و... گاهی یک تلنگره 

وقتی من با عصبانیت مینویسم همه مردها خیانت میکنند یا همه مرد ها وقتی پول ندارند خوبن بعدش فیلشون یاد هندوستان می‌کنه و..... آقای نجفی با نوشتن کلمه بعضی به من یادآور میشن که همه اینطوری نیستن! 

من به شخصه اصلا دلخور نمیشم 

 

درمورد آقای فردوسی پور و برنامه اشون تو دوران شخصی اتفاق افتاد که اصلا امثال من و آقای نجفی بهشون رای هم ندادیم :)) 

 

 

به هرحال من از شما توقع صبر و تحمل بیشتری داشتم چون چندین ساله که کامنت هاتون رو خوندم و دیدم ولی با دیدن این پست واقعا متعجب شدم

 

به هرحال هرچی خودتون صلاح میدونید 

جسارت بنده رو هم ببخشید.

 

پاسخ:
سلام مجدد
ممنون از شما..
اصلا از نظراتتون ناراحت نشدم تازه خوشحال هم شدم ...

سلام

موقع ناراحتی و عصبانیت به حرمت روزهای خوبی که داشتیم احترام هم رو نگه داریم

اون وبلاگ هم به گفته خودتون یک زمانی مطالب خوبی رو به شما یاد داده.

جسارتا فقط یک تلنگر بود چون توی این وبلاگ از خواستگاری و ازدواج می‌نویسید یک جایی خوندم:

همـه‌ی آدم‌ها وقتی آرام باشند زشتی ‌هایشان ته‌ نشین ‌میشود و زلال به نظر می‌آیند برای اینکه آدمی را بشناسید قبل از مصرف خوب تکان دهید!

پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون..

بیشتر از اینا لیاقتش هست که بهش میگفتی... امثال نطفه نجفی هست که گند زدن به مملکت نجفی دستش نمیرسه اگه میتونست بعضی کاربرا رو اعدام هم میکرد

سلام

به نظر من همه چی بعد یه مدت کهنه و تکراری میشه مگه اینکه یه ایده یا فکر جدیدی بهش تزریق بشه که تو وبلاگ خانواده برتر برعکسه. فقط محدودیتهای بیشتر و سختگیرانه تری داره اعمال میشه. خیلی از سوالاتم تایید نمیشن. من دقت کردم سوالاتی که در مورد مشکلات زن و شوهریه اکثرا تایید نمیشن و ارجاع داده میشن به مشاور. مسائل سیاسی و مذهبی عقیدتی هم که ممنوعه دیگه عملا چن تا موضوع خاص میمونه

تنها فیلدی که خیلی خوب تایید میشه راجع به خواستگاری و پیدا کردن کیس مورد نظر و شرط و شروط قبل ازدواجه که اینها معلومه بعد یه مدت همش تکراری میشه تعداد نظرات میاد پایین

تنها اتفاق خوبی که تو این وبلاگ افتاد سریعتر تایید شدن یه سری نظرات بود 

پاسخ:
سلام
بله همینطوره و به همین خاطر من دیگه تصمیم گرفتم الکی وقتم رو تو اون وبلاگ هدر ندم...
  • الماس سیاه
  • موافقم خیلی زیاد سانسور میشه. من اخیرا کامنتی گذاشتم و پیشنهاد دادم که اقا پسر که مهندس کامپیوتر و برنامه نویس بودن مهاجرت کنن و از ایران برن چون گفته بودن درامدشون کمه و با اینکه دوست دارن ازدواج کنن اما از لحاظ مالی میترسن. حتی شغل دولتی هم داشتن و عصرها هم بصورت دورکاری با شرکت های مختلف کار میکردن. ولی باز هم احساس میکردن با توجه به گرانی الان درامدشون ممکنه کافی نباشه.

    و پیشنهاد من برای مهاجرت سانسور شده بود! این حد سانسور عجیبه واقعا.

    بیشرف کامنتای منم تایید نمیکنه اول فک میکردم به اسم ای کاش آلرژی داره هزارتا اسم عوض کردم بازم تائید نمیکنه😂😂😂 انگار آی پی منو شناخته بلاک کرده

    من هم برای شما و هم برای اقای نجفی بزرگوار ارزش و احترام زیادی قائلم،  ایشون برادر دینی ما هستن و احترامشون واجبه. اتفاقا ایشون نوشته های منو هم سانسور کردن و من ازشون تشکر زیادی کردم چرا که دوست داشتم یه نفر دیگم نوشته های منو قبل از ارسال بخونه که حق الناسی گردنم نباشه و قضاوت و راهنمایی اشتباهی نکرده باشم. شما هم به جنبه مثبت این ماجرا نگاه کنید گاهی یک حرف یا رفتار ما تاثیری میزاره که خودمونم ازش بی اطلاع هستیم. 

    هرچیزو هرکس دورانی داره دیگه وبلاگ‌ خانواده برتر هم از این قاعده مستثنا نیست اوج وبلاگ‌ از سال ۹۳ تا ۹۷ بود بعد از اون روز به روز رو به افول نزدیک تر شد دوران اوجش گذشت وتموم شد

    پاسخ:
    سلام
    بله حق با شماست..

    چه بی ادب... 

    آقای نجفی می ترسه. تمام.

    می ترسه باهاش برخورد بشه.

    نظرآخرشو نگاه کن چی نوشته :

    (سلام وقت بخیر

    بازدیدکننده های اصلی وبسایت ها معمولا از موتورهای جستجو وارد میشن.

    پربازدید ترین پست وبلاگ در امروز مربوط به تیر 1395 هستش!

    خانواده برتر در شرایطی هست که چه پستی ارسال بشه چه نشه، روزانه بیش از 15000 بازیدکننده داره

    شاید پستی که امروز ارسال بشه تا مدتی بازدیدکننده نداشته باشه، اما بسته به شرایط و موضوع می تونه مورد استفاده قرار بگیره، مثل همین پستی که مربوط به حدود 7 سال پیش هست و امروز از همه ی پست ها بازدیدکننده بیشتری داره

    )

    اون بازدید سال 1395 که میگه برای دوران بدون سانسوره. خوب چرا توجیه میکنی؟

    اگه وبلاگت بازدید داره به لطف نظرات آزاد گذشته هست. 

    تو فکر می کنی همون پست ها رو اگه سانسور کنی، بازدیدش ریزش نمی کنه ؟

    فقط بلده توجیه کنه.

    می ترسه. تنها دلیلش همینه.

     

     

     

    پاسخ:
    سلام
    فک کنم الان دیگه یه سالی میشه که کلا تو سایت خانواده برتر نرفتم.. از خیلی قبلترا عضوش بود از زمان غیر سانسورش همون سالهای 95-96 اون موقعها کلا بیشتر در مورد مسائل زناشویی بود تا الان که کارش به انتخاب رشته و پیدا کردن کار رسیده... دلیل بازدیده کنندهای اون موقعش بخاطر این بود که جزو معدود سایتهایی بود که بدون خاله زنک بازی همه سوالای جنسی و زناشویی می پرسیدن و بقیه راهنمایی میکردن.. چندسالی خوب بود تا سایت فیلتر شد و یه سری سوالای سایت مسدود شد و بعدش کد دار شد و باید کد میزدی وارد اون سوالا میشدی بعدشم که خود اقای نجفی آتش به اختیار شروع کرد به خودسانسوری و حتی مسائل در مورد گرونی و تورم رو که تو هر سایت درپیتی ازاده تو خانواده برتر سانسور میکرد و این شد که منم اومدم بیرون...
    در اخر همونطور که شما گفتید بازدیدهای الانش هم میدون سوالات اون موقع است وگرنه که پرسش و پاسخ های الانش که دیگه به درد نمیخوره..
    حیف وبلاگ به اون خوبی که با مدیریت جهادی اقای نجفی به تاریخ پیوست.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی