وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

یه وقت اینجوری نشم!!!!!

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۱۱ ب.ظ

 


دریافت
مدت زمان: 27 ثانیه

  • فامیل دور

نظرات  (۸)

سلام

تا وقتی این حس خواستن هست خیلی هم خوبه درسته سخته، تلخه، درد آوره ولی درد نشونه زندگیه و این خیلی خوبه 

یک زمانی آدم به جایی میرسه که دیگه نمیخواد هیچ کس رو نمیخواد فقط یک زندگی مستقل میخواد که خودش باشه و تنهایی 

وقتی درد خواستن رو نداشته باشین یعنی زندگی رو از دست دادین و این مرحله ست که خیلی بده خدایی نخواسته یک وقت اینجوری نشین!!! 

پاسخ:
سلام
بله حق با شماست..
توکل به خدا...

سلام فامیل دور

خوبی،سلامتی؟

نیستی !! 

پاسخ:
سلام
ممنون خداروشکر
خبر خاصی نیست
  • یه آدم باحال
  • با معیار های شما و خانم چادری ها(که به گوش دادن موسیقی و تیپ زدن شما مشکل دارن) چیزی نمونده به اینجا برسید خخخخخ(البته شوخی بود)

    به قول معروف گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی 

    پاسخ:
    سلام
    اره احتمالا اینجوری بشم خخخخ
    ولی دیگه چقد صبر کنم :(
  • یه ادم با حال
  • راستی سلام یادم رفت نگید چقدر بی ادبه(خخخ)

    سلام✋🏻

    سلام وقت شما بخیر. اعیاد شعبانیه هم بر شما مبارک. 

    بزرگوار امیدوارم حال دلتون عالی باشه

    جسارتا یک سوال میخوام بپرسم ولی یک جواب صادقانه میخوام

    نه من شما رو میشناسم و نه شما منو

     «جناب واقعا حال دلتون چطوره؟!» 

    جوابتون واسه مشکل خودم هست از تظاهر به قوی بودن خستم

    در طول روز همه بهم میگن چقدر پر انرژی هستی یا چقدر انرژی مثبت داری

    در حال حاضر خدا رو شکر مشکل مالی ندارم منظورم مخارج روزانه و اندک پس انداز هست و گرنه زندگی مستقل ندارم

    دغدغه آینده رو یک زمانی شدید داشتم ولی الان نه در واقع دارم در زمان حال زندگی میکنم

    ولی با این احوال وقتی با خودم خلوت میکنم میبینم از درون مچاله شدم خسته ام آرامش ندارم

    ناخودآگاه نگاهم به سمت افرادی هست که در شرایط مشابه و در رنج سنی یکسانی هستیم

    با خودم میگم آیا من خیلی ضعیفم؟ یا دیگران هم مثل من بازیگرهای خوبی هستند؟

     

    پاسخ:
    سلام 
    خوب هستید.. نمیدونم خانم هستید یا اقا. بنابراین سعی میکنم کلی جواب بدم.. من که خداروشکر خوبم به جز بحث ازدواج مشکلی ندارم البته که هرکسی مشکلات ریز و درشت تو زندگیش داره ولی مشکلات اینقدری نیست که اذیتم کنه.. به نظر مقایسه هیچ فردی با هیچ فرد دیگه ای از اساس درست نیست .. چه مقایسه از نظر سنی چه مقایسه از سایر جهات.. چون شما نمیدونی با اونی که داری خودت رو مقایسه میکنی در چه شرایطی قرار داره.. اگه از نظر مادی خودت رو مقایسه میکنی چه میدونی که اونی که در ظاهر ثروتش از شما بیشتره چطوری اونو به دست اورده؟؟ خودش زحمت کشیده یا از طرف خانواده ساپورت شده؟؟ خودش کار کرده یا خدایی نکرده از راه نادرست به دست اورده.. تازه اگه از راه درست هم به دست اورده باشه بازم نمیشه گفت که از اون طرف عقب هستی یا نه..
    از سایر جهات هم همینه.. حتی دوتا برادر هم نباید خودشون رو با هم مقایسه کنن چه برسه به دوتا غریبه..
    به نظرم شما ضعیف نیستی ولی ادم تو بعضی موقعیت ها ممکنه احساس ضعف کنه مثلا میری اینستا میبینی که مردم ثروتمند به نظر میان ولی اون ظاهرشونه و اصلا نمیشه حدس زد زندگی واقعیشون چجوریه..
    نهایتا نظرم اینه که با کسی خودتون رو مقایسه نکنید ولی همیشه سعی در پیشرفت چه مالی چه تحصیلی داشته باشید..
    ارزوی موفقیت دارم براتون

    سلام ممنونم. خدا رو شکر که حالتون خوبه امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشید. 

    تشکر بابت وقتی که گذاشتید🙏

    ظاهرا سوالم رو درست مطرح نکردم با اجازه تون دوباره میپرسم البته جواب شما رو دریافت کردم که خدا رو شکر حال خوبی دارید.

    منظورم اصلا مقایسه در مورد مادیات و شرایط کاری و زندگی نیست عرض کردم خودم هم مشکلی ندارم. من یک دختر 40 ساله و مجردم با اینکه در حال حاضر مشکلی ندارم به آینده و مشکلات احتمالی هم فکر نمی‌کنم خانواده خوب و همراهی دارم بین همکارام محبوبیت دارم ولی احساس تنهایی میکنم و قلبا خوشحال نیستم. از درون احساس آرامش واقعی و نشاط ندارم.

    منظورم از شرایط مشابه اینها بود. در کل میخواستم بدونم این حس رو فقط من دارم یا خدایی نخواسته دیگران هم این ناراحتی رو در درونشون حس می‌کنند. 

    پاسخ:
    سلام مجدد
    در مورد خودم که گفتم از ازدواج نکردنم ناراحتم..اما اینکه بقیه 40 ساله ها چجورین رو نمیدونم ...اگه هدف کسی واقعا ازدواج نکردن باشه خوب اون تو هیچ سنی دوست نداره ازدواج کنه احتمالا.. البته که من معتقدم کسی نیست که نخواد ازدواج کنه.. اینایی که میگن ما دوست نداریم ازدواج کنیم الان رو دارن میگن و احتمالا وقتی سنشون بره بالاتر میفهمن که چقد اشتیاه کردن که ازدواج نکردن یا دیر ازدواج کردن.. به هرحال والدین ما که تا اخر ما همراهمون نیستن و  یه جا مارو تنها میزارن اون موقع چی ایا اونایی که دوست نداشتن ازدواج کنن از پس تنهایی بر میان؟؟؟
     ذات انسان اینجوریه که دوست داره ازدواج کنه و اگه نتونه مسلما یه خلائی درونش احساس میکنه..ولی یه حقیقتی هم هست که یه سریا تو این انتخاب طبیعی حذف میشن و واقعا یا مورد پسند قرار نمیگیرن یا امکاناتش رو ندارن که ازدواج کنن و احتمالا تا ابد تنها می مونن..حالا چه از نوع اولش باشیم یا نوع دوم گذراندن زندگی به تنهایی واقعا سخته...
    به هرحال براتون ارزو میکنم همیشه شاد باشید

    سلام باز هم بابت پاسخ‌تون ممنونم.

    بله اینکه ما نپسندیدیم یا اونها نپسندیدند دیگه مهم نیست اتفاقی هست که افتاد.

    نه از گذشته ناراحتم (چون ملاک‌ها و معیارهام منطقی بوده) نه از صحبت دیگران و برچسب زدنهاشون ناراحتم (چون من مسئول طرز فکر دیگران نیستم)

    فقط امان از این حس تنهایی؛ گاهی بی‌خیالش میشم ولی اون بی خیال من نمیشه! 

    برای شما هم بهترینها رو در بهترین زمان آرزو میکنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی