وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

اون چشا دیوونه کرد قلبم رو

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ

 

 

  • فامیل دور

نظرات  (۴)

سلام خوبید؟

چه کار میکنید ازدواج کردید؟

من همیشه نظرات شما رو تو سایت خانواده برتر می‌خوندم با بقیه افراد مثل کابو و ...ولی انگار دیگه نیستن و نظر جدیدی نخوندم ازشون همش مال چن سال پیش بودن

و دیگه انگار نمیان سایت افراد قدیمی

 

 

 

 

پاسخ:
سلام
خیر هنوز مزدوج نشدم..ولی به امسال خوشبینم.. لطفا برام دعا کنید...
اره من خودم فک کنم یه سالی میشه دیگه به خانواده برتر سر نزدم.. دلیلشم تو یه پست گفتم..
ارزوی موفقیت و خوشبختی دارم براتون

خیلی ممنون، امیدوارم فرد مناسبی رو پیدا کنید و شاد و موفق باشید.

کاش از تجربیاتتون بنویسید تو وبلاگ 

مثلا چن سال پیش چه ذهنیت هایی داشتید که الان اونارو درست نمیدونید 

چه توصیه های به افراد زیر ۲۵ سال دارید کلا در مورد زندگی و تحصیل و.......

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام
بله حتما یه پست راجع به ذهنیات گذشته و الانم میزارم به زودی..
موفق باشید

سلام

چه عجب اقای فامیل دور

یه فعالیتی از شما دیدیم😂

پاسخ:
سلام
دیگه ماه رمضون بود خوب..
البته ماه رمضون خوبی برای من بود... شاید بهترین ماه رمضونم تا حالا...
ارزوی موفقیت و خوشبختی دارم براتون

خیلی ممنون.

فعالیتتونو بیشتر کنید :_)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی