وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

سلام 

همونطور که تو قسمت قبل گفتم رفتم تبیان هم ثبت نام کردم الان حدود 1ماه گذشته و خبری ازشون نشده تا ببینیم خدا چی مخواد..

 

من یه سری دوست دارم که دختر هستن و با هم ورزش میریم به اونا هم شوخی شوخی گفتم واسم دختر پیداکنید دیگه.. حالا همشونم مجردن ولی خیلی با معرفتن .. یکشون یه روز بهم پیام داد یه دختری رو معرفی کرد که بهش گفتم سنش از نظر من زیاده و من سن پایینتر میخوام دوباره یه ساعت بعدش دوباره پیام داد و یه دختر دیگه ای رو که سنش کمتر بود و تا حدودی معیارای منو داشت بهم معرفی کرد و شمارشو بهم داد..

 

منم به دختره زنگ زدم و باهاش صحبت کردم و بعدش رفتم تو واتس اپ عکسشو دیدم و ایشون هم عکس منو دیدن و بعدش قرار ملاقات حضوری گذاشتیم و باهم رفتیم یه کافه  و با هم صحبت کردیم دختر بدی نبود و محجبه و نماز خون بود و شاغلم بود اما صحبت از ارتباط به جنس مخالف شد برگشت بهم گفت یه مدتی رو با یه پسری برای ازدواج ارتباط داشتم (مدتش زیاد بود) و بعدش که دیدم خبری از ازدواج نیست بی خیالش شدم که منم ناراحت شدم بهش گفتم خانم پسری که قصد ازدواج داشته باشه اینقد طولش نمیده و نهایتا 2-3 ماهه تکلیف خودشو مشخص میکنه و خانوادشو در جریان میزاره و دختره قبول کرد و گفت جوون بودم و اشتباه کردم که من نپذیرفتم و بعدش به خوبی و خوشی از هم جدا شدیم و عصرش بهش پیام دادم و گفتم ارتباط خارج از ازدواج برای من خط قرمزه و نهایت مدتی که از نظر من برای اشنایی به قصد ازدوج مورد قبوله نهایتا 2-3 ماهه نه بیشتر..  و نهایتا براش آرزوی خوشبختی کردم و این موردم نشد..

 

تا ببینیم خدا چی میخواد..

  • فامیل دور

نظرات  (۱۷)

سلام عزیزجان

توی پیامرسان ایتا یه کانال هست به نام ازدواج طلاب و متدینین. افراد مذهبی زیادی توش هستن و این طور نیست که همه شون طلبه یا جامعة الزهرایی باشن. اتفاقا خیلی هاشون توی فرم هاشون نوشتن که حاضر نیستیم با طلبه ازدواج کنیم.

نمیدونم با این کانال آشنایی دارید یا نه ولی به نظرم خیلی میتونه مناسب باشه.

با آرزوی خوشبختی

پاسخ:
سلام محمد جان
ایتا ندارم و حاضرم نیستم پیامرسان ایرانی نصب کنم .اگه سایت یا اپلیکیشن داشته باشه حاضرم برم شانسمو امتحان کنم.. ضمن اینکه من نسبتا مذهبی هستم و چند بار تو وبلاگ خانواده برتر هم گفتم که در عین حال که لباس اسپرت به روز می پوشم و رو ماشینم سیستم دارم و همه جور اهنگی گوش میدم و یه جای خوب تهران زندگی میکنیم و چهره خوبی هم دارم  در عین حال اصلا دنبال دختر بازی و مشروبات و سیگار و قلیون نرفتم و همیشه هم نمازمو خوندم و و روزمو گرفتم حتی قبل از سن تکلیفم هم نمازمو میخوندم و روزه میگرفتم و نهایتا اینکه حاضر نیستم با یه مذهبی صرف ازدواج کنم. دنبال یکی مثل خودم میگردم یعنی دختری که در عین حال که محجبه است اهل لباس خوب پوشیدن و موسیقی باشه.. در عین حال که نماز و روزه مگیره به دور دور و گشتن و تفریح کردن علاقه داشته باشه..
چیزی که من هستم یه چیز عجیبه و دختری که من میخوام یه چیز عجیب تر... ولی اگه بشه ترکیب جالب و پررویی میشه خخخخ

موفق باشید 

پسر جون تو خودت چند تا دوست از جنس مونث داری ( منظورم دوست دختر و معشوقه نیست) شماره هاشونو داری با هم ورزش و این ور اونور میرین خنده و شوخی میکنین بعد به دختره گیر میدی چرا با یکی به قصد ازدواج بیشتر از دو سه ماه آشنا شدی؟ تازه اون اگه جوون و خام بوده و قبول داره اشتباه کرده تو دیگه چهل سالته نه جوونی و خام نه با اون دخترا قصد ازدواج داری! حضرت آقا به دختره گفتی چند تا دوست داری که دخترن و چه و چه ؟ قسم حضرت عباسو باور کنیم یا دم خروسو!!!

پاسخ:
سلام من عزیز
از اینکه منو قضاوت کردید اصلا ناراحت نشدم.. خیلیا اینجوری هستن و شما هم اولینشون نیستی..فقط برای روشن شدن مطالبی که فرمودید بهتون میگم که ما یه گروه کوهنوردی داریم که همه عضوش هستن و هر کی که اهل کوهنوردی باشه و بچه خوبی باشه تو گروه عضوش میکنیم.. یه جورایی همه مون حالت یه خانواده رو پیدا کردیم و نگاه جنسی به همدیگه نداریم .. بچه ها افراد خانواده شونو میارن .. و تنها شماره دختری که دارم همون دختریه که برام اون خانم رو پیدا کردن و اشنایی قبلی با هم داریم یعنی نزدیک 7 سال همو میشناسیم و به جز دیدن گاه گاه تو برنامه های کوهنوردی کمتر پیش اومده که صحبت یا چتی داشته باشیم...مطلب دوم که بدون اطلاع فرمودید اشنایی به قصد ازدواج بود که بازم بدون اینکه بدونید قضاوت کردید و البته اگه مسئله ایشون به همین اندازه ای بود که شما فرمودید خودم با کله باهاشون ازدواج میکردم.. شما چند سال رو درنظر بگیر نه چند ماه...
و نهایتا در مورد مطلب اخرتون من به محض اینکه به اون خانم زنگ زدم گفتم معرفم دختریه که باهاش میرم کوهنوردی و بازم تو جلسه حضوری که با هم داشتیم چند بار بهش گفتم که گروه کوهنوردی مختلط داریم و میرم کوه و ایشونم گفتم خودشون هم همچین گروهی دارن ولی برای ورزش نیست و برای کافه رفتن و گردش شهریه...

به هرحال از نظراتتون ممنونم امیدوارم کمی قضیه براتون باز شده باشه...

دوست اجتماعی دختر دارین و باهاشون میرین ورزش اشکال نداره اونوقت دختری برای ازدواج با یه نفر ارتباط داشته اشکال داره؟ خیلی عجیب بود! 

پاسخ:
سلام عجب جان
سوال شما هم مشابه دوست دیگه مون بود که مفصل جواب دادم لطفا همون رو بخونید..
امیدوارم خوشبخت باشید

درسته با این اوصاف من اشتباه کردم. تو این راه پر پیچ و خم موفق باشی😉

پاسخ:
سلام 
ممنون از شما ..
امیدوارم شما هم شاد و موفق و خوشبخت باشید..

چون گفتین اپلیکیشن ایرانی نصب نمی کنید

چرا کانال تلگرام متدینین راه روشن عضو نمی شوید( مخصوص تهران و قم و کرج هست) اونجا با جزئیات مشخصات دختر و پسر نوشتن 

تازه قبل اینکه عضو بشوید میتونید مشخصات دخترا ببینید بعد اگر خوشتون اومد خودتون عضو شوید

 

 

پاسخ:
سلام
چند ماه پیش راه روشن عضو شدم و یه دختری رو که شرایطش اوکی بود انتخاب کردم به ادمین کانال که معرفی کردم گفتن ایشون 8 سال از شما کوچیکترن و ما معرفی نمی کنیم منم کلی تعجب کردم که چرا بدون اینکه نظر دختر مردم رو بپرسن به من جواب رد دادن و همون موقع از کانال دراومدم..
حالا الان که شما گفتی دوباره رفتم از ادمینش شرایط سنی رو پرسیدم که هنوز جواب نداده اگه شرایطشون رو تعدیل کرده باشن دوبار عضو میشم..
ممنون از شما...

سلام

خاطرات خاستگاریتون جالب بودن، اما یکی دو مورد از مطالبتون منو کنجکاو کرد و چند تا سوال ذهنم رو درگیر کرد و باعث شد نظر بذارم با توجه به اینکه دختر معتقدی هستم  و  اهل دوستی و ارتباطات خارج از عرف و شرع نیستم و قواعد و چارچوب هایی تو زندگی دارم که حاضر نیستم خارج از اون عمل کنم این سوال ها برام پیش اومد، یه جا فرمودین حاضر نیستین خواستگاری دختری تشریف برید که عکسش رو ندیدین  یا عکسش رو تو فضای مجازی برای شما ارسال نمیکنن خب یه دختر خانم معتقد چرا باید به شما ندیده و نشناخته اعتماد کنه و عکسش رو برای شما ارسال کنه منم بودم احتمالا نمی فرستادم ،  در ثانی شما اگه ازدواج و تشکیل زندگی براتون اهمیت داره بهتره براش وقت بگذارید و تشریف ببرید دختر خانم رو از نزدیک ببینید.

به نظرم آدم عجیبی نیستین به امثال شما میگن فرد متعادل و میانه رو ولی قبول دارم این افراد تعدادشون معمولا کم هست و تو ازدواج یکم با مشکل مواجه میشن ، چون آدما یا به کل هیچی رو قبول ندارن یا مذهبی افراطی هستن و این یکم کار رو سخت میکنه .

راستی بین همون دخترای گروه کوهنوردی ممکنه مورد مناسبی باشه که تا به حال بهشون توجه نکردین  گاهی موردای خوبی اطراف آدم هست ولی ماها دقت نمیکنیم یا نادیدشون میگیریم، امیدوارم هر چی خیر و صلاحتونه پیش بیاد.

موفق باشید

پاسخ:
سلام خانم گل حسرت..
من نگفتم که حتما باید عکس دختر رو ببنیم بعدش اقدام کنم ..گفتم اگه دختری عکس منو بخواد باید به منم عکسشو بده یعنی یه طرفه عکس نمی دم.. توی بخش دوم خاطراتم نوشتم که عکس در مقابل عکس و بعدشم گفتم که با دیدار حضوری اصلا مخالفتی ندارم و خانواده دخترا بودن که حاضر به دیدار حضوری نمی شدن.. شما گفتید از ارسال عکس می ترسید بله ترستون تا حدودی به جاست ولی ارتباط ما با اون کانال از طریق مادرامونه یعنی ادمین کانال فقط شماره موبایل مادر دختر رو میده و مادر من با مادر دختر تماس میگیره و به نظرم وقتی یا مادر زنگ میزنه و درخواست عکس از مادر دختر رو میکنه دیگه احتمال سواستفاده تقریبا به صفر میرسه مضافا به اینکه نهایتا یکی دوتا عکس با حجاب میخواییم عکس با لباس شنا که نمیخواییم که احتمال سواستفاده وجود داشته.. تازه بازم تو همون پست گفتم که بازم اگه خانواده ای خیلی حساس باشه اصلا عکسم نداد مشکلی ندارم و با ملاقات حضوری تو یه مکان عمومی هم اوکی هستم ولی بدبختانه سه چهار مورد بودن که نه عکس میدادن نه حاضر بودن دخترشون رو حضوری ملاقات کنم .. من موندم که اگه مثلا من عکسم رو میدادم و اون دخترو خانواده اش می پسندیدن نهایتا باید منو حضوری هم میدیدن دیگه.. با عکس من که نمی تونستن ازدواج کنن.. بنابراین دلیل این هم بی منطقی شونو نمی فهمیدم...
در مورد سوال اخرتون باید بگم که متاسفانه اکثر دخترای گروهای کوهنوردی حجاب مناسبی ندارن و منم فقط دنبال دختر محجبه هستم .. بنابراین دوستان خوبی برای من هستن ولی لزوما همسر خوبی نخواهند بود.. و یکی دو نفرشون هم با اینکه خودشون مجردن و از من بدشون نمیاد ولی حسادت رو کنار گذاشتن و برام دنبال دختر میگردن و این دختر خانم اخیر رو یکی از همونا برام پیدا کرد...

سلام. شما عجیب نیستین بنظرم شاید کمتر باشن افراد این شکلی ولی هستن . من خودم تقریبا این مدلیم و تو همکلاسیام و دوستامم هستن پس امید داشته باشین

پاسخ:
سلام فرناز خانم
خوش بحالتون.. همینجوری بمونید.. امیدوارم شما و دوستاتون خوشبخت بشید..
  • خوب بودم بد شدم
  • سلام در ادامه سوال دوستان از روابط شماالبته به من مربوط نیست فقط کنکجکاو شدم دیگه خودتون ببخشید ،،، این چیزا کنجکاو کنندن

    شما توی پست سردی خواستگار به سوال کننده گفتید چند تا دوست دارم که دخترن(عملا نمیگید دوست دختر) که میزنیم سر و کله هم

     

    یکم زیاد اجتماعی نیستید

    ی سوال اگر همسرتون بره کوهنوردی مختلط یا بزنه تو سر کله هم دانشگاهیای پسرش یا همکارای مردش شما هم قبول میکنید؟؟

    بازم میگم من رو ببخشید بابت این سوال

    خودتون صلاح میدونید جواب ندید هم اصلا ناراحت نمیشم چون حق شماست

     

     

    پاسخ:
    سلام خوب بودم امیدوارم همچنان خوب بمونی و بد نشی خخخخخخخ

    قطعا هیچ مرد باغیرتی قبول نمیکنه همسرش با مردای غریبه تو سرو کله هم بزنن و مطمئنا من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی قبلش لازمه که درمورد اون سرو کله زدنی که خودم گفته بودم یه توضیحی بدم.. منظور من بیشتر شوخی و اینجور چیزا بود نه کشتی گرفتن و شوخی های دستی و مضافا به اینکه من الان مجردم و اگه ازدواج کنم قطعا دیگه با خانمهای دیگه سرسنگین برخورد میکنم و حتی اگه همسر اینده ام از حضور من تو گروههای مختلط کوهنوردی یا ورزشهای دیگه ناراحت باشه یقینا اون گروهها رو ترک میکنم و با خود اون میرم کوه یا ورزش..

    ضمن اینکه تو پاسخ یه دوست دیگه ای همینجا عرض کردم ارتباط من با اون خانمها فقط در طی همون یه روزیه که با هم میریم بیرون و بعدش نه تلفنی نه چتی نه هیچ ارتباط دیگه ای باهاشون ندارم و به اونا هم اجازه ارتباط رو نمی دم..
    امیدوارم شادو خوشبخت باشید..

    بابت قضاوتی که کردم شما رو  عذر میخوام. حلال کنین کلا

    پاسخ:
    سلام 
    مشکلی نیست..
    شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشید...

    سلام شبتون بخیر

    بله درسته عکس در مقابل عکس ، پس  مبادله کالا با کالاست خخخ

    اگر ارتباط از طریق مادرها انجام میشه که اوکی هست و مشکلی نداره اما فرمودین سه چهار مورد بودن که خانواده اجازه ملاقات حضوری ندادن خب یه دلیلش میتونه این باشه که شرایط شما رو نپسندیده باشن  و مورد دوم این هست که مخالف ملاقات حضوری در یه مکان عمومی هستن که احتمالا همین باشه ، خانواده های سنتی معمولا این مورد رو نمی پسندن و گاها این رفتار رو دور از ادب میدونن ، تا جایی که من دیدم خانواده آقا پسرها معمولا ترجیح میدن منزل دختر خانم تشریف ببرن تا از نزدیک اوضاع مالی خانواده و بعضی مسائل رو بررسی کنن عجیبه که شما اینطور نیستین.

    امیدوارم که دختر مناسبتون رو هر چه زودتر پیدا کنید.

    پاسخ:
    سلام
    بحث نپسدندیدن نیست چون اون واسطه همونطور که شرایط دخترا رو به من میگه شرایط منم به دختر اعلام میکنه و بعد از رضایت دختر ازش شماره تلفن میگیره و معمولا شماره تلفن مادرشونو میدن.. بنابراین جایی برای نپسندیدن اولیه نیست..اتفاقا تو تهران اکثر دختر پسرا ترجیح میدن چند جلسه با رضایت والدین بیرون از خانه قرار بزارن و در صورت تفاهم اولیه خانوادها رو درگیر کنن.. اینو هم تو خانواده های غیر محجبه دیدم و هم محجبه.. نمونه اش همون دختر خانمی بود که تو پست قبل گفتم.
    ممنون از شما

    سلام

    بله درسته ، عجیبه که مایل به ملاقات حضوری نبودن 🤔

    خواهش میکنم

    من منتظرم باز برین خواستگاری. پست بذارین برامون

    پاسخ:
    سلام 
    تا من زن نگگییرم /آرووم نمی گگگیرممممممممم
    بله حتما...
    موفق باشید..

    سلام اقای فامیل دور

    نظراتتون و میخونم برام جالبه فکر کنم شما الان نزدیک های چهل باشین واقعا این بحث نیاز جنسی و چطوری تا الان تحمل کردین!!؟ خودتونم ک میگین خانوادم وضعشون خوبه واقعا این همه تقوا اینا رو چطوری میکنین اصلا چرا خویشتن داری میکنین!؟😑 بنده بیست سالمه اگه پارتنری تو این یه سال پیدا نکنم اروم نمیگیگرم ...

    البته اگه مایل نیستین جواب ندین ولی به عنوان برادر کوچیکتون چطوری تحمل کردین نه صیغه ای نه دوست دختری اگه میشه کلید موفقیتتون رو به مام بگین بلکه به راه راست هدایت شدیم

    پاسخ:
    سلام
    اول بگم که من نگفتم ادم باتقوایی هستم و هیچ گناهی نداشتم ولی دلیلی بر اعلام اون نمی بینم.. زمان ما اطلاعات کم بود و من خودم تا دانشگاه حتی نمی دونستم بچه چجوری بوجود میاد و دوست دختر چیه.. حقیقتش زمان ما اطلاعات اینقدری که الان در دسترس بود وجود نداشت.. نه موبایل درست و حسابی بود نه فضای مجازی مثه الان.. یه اینترنت دایال آپی بود که هیچ سایتی رو باز نمی کرد.. وضعیت حجاب بهتر بود و دخترا اینقد راحت ارتباط برقرار نمی کردن..
    خودمم هم همیشه یه گارد درونی در مواجه با دختر بازی و این مسائل داشتم ..ضمن اینکه شما به هرچیزی پر و بال بدی بیشتر ذهنتو درگیر میکنه.. و اگه از 14 سالگی بری دنبال مسائل جنسی مشخصه که ذهنتو درگیر خودش میکنه. هزچیزی به وقتش خوبه ..
    البته من به شخصه صیغه رو بد نمی دونم چونه از نظر شرعی مشکلی نداره ولی در سن شما توصیه اش نمی کنم.. برای افراد سن بالاتر شاید مفید باشه ولی برای سنین پایین نه..
    توصیه من به شما اینه که تمرکزتونو رو بزارید رو درس و بعدش سربازی و یه کاری پیدا کنید و سریع وارد زندگی متاهلی بشید...
    امیدوارم خوشبخت و عاقبت بخیر بشید...
  • یکی از کاربران خانواده برتر
  • به نطر من یکی  از معیارها تون درمورد گذشته افراد سخت گیرانه هست خصوصا اینکه نامزد نداشته باشه. خوب خیلی ها نامزد میکنن ولی عوامی خارج از کنترل خودشون ودست قسمت اونهارو جدا میکنخ بهتر ازاینکه که دوست پسر داشته باشه

    در مورد اون دختر :

    . اون دختر صداقت به خرج داده و راستشوو گفته که به قصد ازدواج باکسی بوده (احتمالا هم چون سن شون کم بوده وابسته شده و مقتضی سن شون بوده. ولی ممکنه ارتباطات عمیق فیزیکی نداشته باشه.  خیلی ها هستن بیشتر رابطه هاشون از راه دوره. یا ممککنه فامیلی باشه که چون رفت وآمد خانوادگی  داشتن ذهنش ر درگیر کرده باشه و درنتیجه جدایی فراموشی دیرتر طول کشیده باشه . کسی میتونه بین 3 تا چهارماه با کسی باشه و عمیق ترین روابط فیزیکی رو تجربه کنه من با مشاهداتم. ودر سنن 33 ساله این رو میگم )

    اون دختر  میتونست مخفی کنه وباهتون ازدواج کنه وشماهم تا آخر عمر نفهمید. اما متوجه باشید که

    هیچ تضمینی نیست که دخترها ی دیگه اینکارو بکننند. و موصوع رو صادقانه بگند 

    شما زمانی میتونید درمورد گذشته افراد تا این حد بررسی کنی که خودتون حتی یک. مورد هم پاتون رو کج نگذاشته باشید که بعید میدونم چون همه انسان هستیم و یوسف پیامبر و مریم مقدس نیستیم.  نظر من اینه که حدود روابط عمیق اون دختر اگر طوری بود که به روابط شدید منجر نشده میتونست گزینه خوبی باشه براتون

    در غیر اینصورت دخترهای دیگه به راحتی میتونن بدتر از این رو داشته باشند ومخفی کنند وفریب بخورید. 

    درمورد اینکه برخی دخترها نمیان کافه. ملاقات  به نظرم  زود قیدش رو نزنید. خیلی از دخترها یاراای مقاومت با تفکرات سنتی خانوادشون رو ندارند با اینکه خودشون مایلند بیان... در اینجور موارد میتونید در محل کار دختر خانم  یا مخل کار واسطه  یا کتابخانه یا یک. مرکز فرهنگی معتبر  یا دانشگاه  با دختر خانم قرار بگذارید در حد اینکه حداقل بتونید چهره و قیافه دختر ونوع رفتارش رو ببینید بقیه صحبت‌های مفصل رو میتونید تلفنی ویا مجازی ادامه بدید

     

     

     

    امیدوارم از نظرم ناراحت نشید من خودم دهه شصتی ام و. معیارها تون رو درک میکنم و بهتون حق میدم. نیت ام کمک بود

     آرزوی خوشبختی دارم براتون 

    پاسخ:
    سلام 
    از نظر تون ممنونم..بله اون دختر صداقت به خرج داده ولی این کار ایشونو توجیه نمیکنه..بعدشم لزوما نیاز نیست که یکی به قول شما ارتباط عمیق فیزیکی داشته باشه تا ازنظر من رد بشه.. ارتباط سطحی شیمیایی خخخخخ هم داشته باشه از نظر من رده.. چرا که ارتباط وابستگی بوجود میاره.. بخصوص اگه بلند مدت باشه.. بله اگه 2-3 ماه جهت شناخت برای ازدواج بوده باشه و زیرنظر خانواده ها بوده باشه معمولا منجر به وابستگی نمیشه چونکه طرفین به دنبال شناخت از هم هستن و به هیچ وجه اجازه خودمونی شدن به طرف نمیدن ولی وقتی از این مدت بیشتر میشه و به سال میرسه معمولا دیگه خیلی خودمونی میشن و احتمالا اسم بچه هاشونم انتخاب کردن.. البته من قصد تهمت زدن به کسی رو ندارم و از این منظر به اون خانم نگاه نمی کردم و این موضوع رو به صورت کلی گفتم..
    ارتباط که طولانی بشه احتمال خیلی چیزا میره بالا... که دوست ندارم در این رابطه صحبتی داشته باشم..

    در مورد بحث دومی که مطرح کردید من کافی شاپ رو مثال زدم وگرنه با مکانش مشکلی ندارم هرجا به جز خونه طرف باشه من اوکی هستم.. حالا میخواد نمایشگاه باشه یا نماز جمعه خخخ

    ان شالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشید...
  • یکی از کاربران خانواده برتر
  • درمورد اینکه  از دختر خانم شاغل  بخواید  بعدا بخواد از شغلش انصراف بده خیلی احتمالش کم هست مگر اینکه شغل دختر خانم در سطحی پایین باشه مثل منشی گری و کارمندهای متصدص و دبیرخانه ای  با وضعیت شرکتی! (چون اینجور دخترها شغل رو از روی اجبار مالی میرن)

    .

     اگر دختری شاغل رسمی وپیمان با تحصیلات عالیه باشه  عمرا از شغلش استعفا نمیده

    بهتره همون اول یا دختر خانه دار بگیرین یا دختری که مثلا معلم باشه. معلم ها نصف سال بیکارن  و 9 ماه هم مرخصی زایمان دارند یعنی تا یکی دوسالگی بچه خیلی راحت سر میکنن. بعدشم چون تک شیفت هستن وبرخی روزها بیکارند خیلی درگیر شغل نیستن، به اکثر آموزان زندگی وبچه رسیدگی می‌کنند.

     

    پاسخ:
    سلام مجدد
    من تو این 39 سالی که دارم تو چندتاشرکت خیلی بزرگ و معروف با کلی کارمنددختر همکار بودم و تقریبا به جرات میتونم بگم 90 درصدشون دنبال ازدواج بودن و امیدوار بودن بعد از ازدواجشون دیگه کار نکنن.. یعنی فقط دنبال یه بهونه بودن که کارو بیخیال شن..
    این مثالی که زدید فقط در مورد خانمهای پزشک یا خانمهایی که تو ادارات دولتی شاغل هستن میشه یا خانمهایی که شغل های حساس با تخصص بالا دارن..  ولی اکثر ادما که اداره دولتی کار نمی کنن. 
    و مشخصه که تعداد کمی از جامعه آماری رو تشکیل میدن...

    بله حتما در این مورد قبل از ازدواج با همسر اینده صبحت خواهم کرد...

    در پاسخ به یکی از کاربران گفتی"من نگفتم ادم باتقوایی هستم و هیچ گناهی نداشتم ولی دلیلی بر اعلام اون نمی بینم"

    من آخرش نفهمیدم گویا شما مایل نیستی درباره اینکه تا سن ۴۰ سالگی صیغه کردی یا رابطه جنسی رو به هر ترتیبی( شرعی و غیر شرعی) تجربه کردی حرف بزنی چون از توصیفاتی که قبلا کردی( فردی ۴۰ ساله قد ۱۸۰ خوشتیپ خانواده متمول شغل و خونه و ماشین و پیشنهاداتی که هم در فضای مجازی هم حقیقی میشد و خانواده ای که با صیغه مشکل ندارن) یه جورایی ناممکن به نظر میرسه که شما رابطه جنسی رو تجربه نکرده باشی

    میخواستم بگم چه صیغه کرده باشی قبلا چه دوست دختر( رابطه جنسی از راه شرعی و غیرشرعی) برای بیشتر دخترهایی که باهاشون برای ازدواج آشنا میشی و با اون شرایطی که تو پست اخیر گذاشتی( خصوصا دوست پسر نداشته باشه نامزد نداشته باشه بیشتر از دو سه ماه با خواستگارش آشنا نشده باشه بین ۲۸ تا ۳۰ سال سن داشته باشه) این مورد رابطه جنسی قابل قبول نیست و اگر تجربه ش کردی باید ذره ای صداقت داشته باشی و به طرف بگی. تو خودت اون دختره رو به خاطر اینکه بیشتر از چند ماه با خواستگارش آشنا شده بود و صداقت کافی داشت که بگه هر چند شاید هیچ وقت نمیفهمیدی، رد کردی پس تو هم انقدر صداقت داشته باش که به طرفت بگی رابطه جنسی صیغه یا غیر صیغه رو قبلا تجربه کردی چون احتمال خیلی زیاد براشون مهمه. رطب خورده چون کند منع رطب.میگن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران

    پاسخ:
    سلام 
    نمی دونم چطور به این چیزا رسیدید و نهایتا نتیجه گیری کردید.. ولی ممنون از نظرتون.. شرط من برای ازدواج صداقته و اگه بخوام ازدواج کنم مطمئن باشید به کسی دروغ نخواهم گفت..
    شاد باشید..

    جناب فامیل دور من از خانواده برتر اومدم اینجا 

    در مورد محل آشنایی با کیس هایی که بهتون معرفی میشه سخت گیری نکنید 

    میگن که لباس هر کسی پرچم کشور وجود اون شخصه 

    اگه اشتباه نگفته باشم 😄

    و خونه هر کسی هم طبق نظر خبرگان خواستگاری رفتن که من باهاشون صحبت کردم میتونه معرف خانواده دختری باشه که توش بزرگ شده 

    برید و خونه زندگی طرفو ببینید تا جو اون خانواده کمی دستتون بیاد 

    همه نوع آدمی با طرز فکرای مختلف پیدا میشه و هیچ انسانی کامل نیست 

    ممکنه پدر همون دختری که همه یا اکثر معیارهای شما رو داره اجازه نده دخترش بیرون از خونه خواستگار ببینه 

    یه کیسی رو من رفتم خونشون باباش رییس بانک بود و بازنشسته  و خودشون گفتن بیاین خونه 

    اونجا از یه مورد متعجب شدم و اونم یه دستمال کاغذی با آرم بانک دیدم 

    برام سوال شد این دستمال کاغذی تو خونه اینا چی میخواد ؟

    بانک بهشون داده ؟

    اگه آره چرا دستمال کاغذی 

    خودش از بانک آورده خونه ؟

    اگه آره که خب طرف خیلی کلاشه که از دستمال کاغذی بانک هم نگذشته 

    هنوزم به جواب سوالم نرسیدم 

    چون دنبالش نرفتم چون جوابشون منفی بود 

    در ضمن من و شما خیلی شباهت داریم 

    من ۳۸ سالمه 

    منم سفید پوستم و دنبال سفید پوست 

    و توی معیارها هم شباهت داریم 

    این که سپردین به بقیه خوبه 

    ولی کافی نیست 

    خودتون باید دنبالش باشین 

    این خیلی مهمه 

    بلایی که سر من اومد میخوام سر شما نیاد 

     

    پاسخ:
    سلام ممنون از شما

    قبلا یه کاربری با اسم شما تو خانواده برتر نظر میزاشت نمی دونم شما همون هستید یا خیر.. بله نظر شما هم محترمه ولی کلا همونطور که گفتم دیگه تو تهران حتی دخترا هم به این نتیجه رسیدن که ملاقات های اولیه بهتره بیرون از خونه باشه.. همین دختر اخری که باهاش ملاقات داشتم خودش میگفت من اوایل فقط خواستگارها رو خونه راه میدادم و به هیچ وجه حاضر نبودم بیرون اونارو ملاقات کنم ولی همونم میگفت که اشتباه میکرده و الان که داره بیرون ملاقاتشون میکنه بهتره.. همین برخورد من با اون خانم در حدود 1 ساعتم طول نکشید و دیدیم به درد هم نمی خوریم و همونجا همه چیز کات شد و رفت پی کارش بدون اینکه پدرمادارمون رو اذیت کنیم.. همون روز پدر مادر من رفته بودن جایی و به کار خودشو رسیدن حالا من اونا رو بر میداشتم میرفتم جایی که معلوم نبود چه سرانجامی داره به نظر من عاقلانه نبود..

    ضمن اینکه الان دوره سرعته و خرید اینترنتیه یعنی باید با کمترین اتلاف وقت و هزینه (لزوما منظورم هزینه مادی نیست همین که شما وقت پدر مادر و دیگران رو بگیری هم خودش هزینه به حساب میاد) باید بهترین نتایج رو گرفت و ضمن احترام به نظر شما من پرقدرت همین مسیرو ادامه میدم...

    ضمن اینکه وقتی قرار نیست من با دختریه خانواده ای ازدواج کنم اصلا دیگه برام مهم نیست که پدرش دستمال کاغذی رو از کجا اورده.. اگه چند جلسه باهاش پیش رفته بودم و معیاامو داشت اونوقت برام مهم میشد نه الان که نه به داره نه به بار.....

    در مورد مطلب دوم که فرمودید خودم هم بگردم قبلا اشاره کردم که دختری که من میخوام کمه و تو اطرافیانمون نیستن و تو خیابون هم که همه ماسک زدن پس من چجوری میتونم اون دخترو پیدا کنم؟؟؟
    تنها راهی که فعلا به ذهنم میرسه کمک از دیگرانه...

    امیدوارم شما هم دختر مورد نظرتونو پیداکنید و عاقبت بخیر بشید........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی