وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگ فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

وبلاگی برای احوالات شخصی فامیل دور

سلام دوستان

من لازم دیدم شرایط مورد نظر خودمو برای دختری که میخوام باهاش ازدواج کنم به صورت تیتروار اینجا بنویسم..

اول شرایط خودمو بگم البته چندبار تو همین وبلاگ و خانواده برتر جسته و گریخته بهش اشاراتی کردم.(بخصوص تو پست اول در راه ازدواج)

من 39 سالمه و شاغل و دارای خونه و ماشین...قدم 180 سانته و لاغر ورزشکاری هستم .. چهرم بد نیست معولا اکثر ادمایی که برای بار اول منو میبینن جذبم میشن و همیگی میگن نهایت سنی که بهت میخوره 28-29 ساله... شمال غربی تهران زندگی میکنیم البته خونه خودم پایین شهره که دادمش اجاره.. اهل نماز و روزه هستم یعنی واجبات رو انجام میدم و سعی میکنم از محرمات دوری کنم که البته تو زندگی دچار لغزشهایی هم شدم و نمی تونم بگم تو این زمینه بطور کامل موفق بودم..

خانواده خوبی هم دارم و همه اگه ازمون تعریفم نکنن لااقل مطمئنم که بدمون رو هم نمی گن...سطح مالی خانواده گی مون بالای متوسطه..بنابراین حاضر نیستم از هرجایی دختر بگیرم.. یعنی حتما باید در سطح خودمون باشن.. قبلا هم گفتم حاضر نیستم از پایین شهر یا شرق تهران دختر بگیرم .. به هیچ وجه حاضر نیستم از شهرهای دیگه حتی کرج و شهرای نزدیک تهران هم دختر بگیرم و وقتی کسی از این مناطق معرفی میکنه ندید رد میکنم...

البته خدایی نکرده این به معنی بی احترامی به این عزیزان نیست ولی من یه اعتقادی دارم که ترجیح میدم خانواده دختری که میخوام باهاش ازدواج کنم بهمون نزدیک باشن..

 

اما شرایط مهم:

1- خوش اخلاق باشه (نه درونگرا نه برونگرا باشه)

2- محجبه بودن (عاشق این دخترایی هستم که روسریشونو لبنانی می بندن)

3- اهل نماز روزه و واجبات 

4-گذشته پاکی داشته باشه( دوست پسر نداشته باشه..سابقه نامزدی نداشته باشه.خواستگاری که مدت زمان زیادی با هم بوده باشن و منجر به ازدواج نشده باشه نداشته باشه( اگه اشنایی به جهت ازدواج زیر نظر خانوداه ها داشته باشه و نهایتا 2-3 ماه طول کشیده باشه مشکلی نداره ولی بیشتر باشه نه)

5- شاغل باشه (تا دو سه سال پیش شاغل بودن اصلا برام مهم نبود و حتی ترجیح میدادم همسر ایندم خانه دار باشه ولی همونطور که خودتون از شرایط اقتصادی اگاهید دیگه با یه حقوق کارمندی نمیشه زندگی کرد و برای اینکه بشه کمی هم پس انداز کرد نیازه که هر دو نفر کار کنن.. حالا حتما نیازی نیست کارمند باشن.. حتی اگه شغل داخل خونه مثه ادمین سایت و کانال یا برنامه نویس کامپیوتر یا مترجم هم باشن مشکلی ندارم)

6- از نظر ظاهری (صورت-هیکل- قد ) با من تناسب داشته باشه قدش بین 160 تا 170 و لاغر اندام باشه

7- از نظر سطح خانوادگی هم کفو ما باشن (محل زندگی و سطح درامد خانواده ها و فرهنگ )

8- مهریه بالای 14تا سکه رو قبول نمی کنم..(البته قصدم حتما پرداخت مهریه است و تو چند سال اول زندگی حتما اونو پرداخت میکنم و اگرم همسر خوبی باشه قطعا در طول زندگی ماشین براش میخرم و قسمتی از خونه مو به نامش میزنم) ولی اول ازدواج فقط همون 14 سکه..

9-اهل موسیقی باشه یا اگرم نیست با گوش دادن من به موزیک مخالفتی نداشته باشه قبلا هم گفتم روی ماشینم سیستم دارم و کلی هزینه کردم تا موزیک رو با کیفیت گوش کنم بنابراین از این دخترایی که اهل موزیک نیستن خوشم نمیاد

10- ترجیحا تو روابط جنسی گرم باشه یا اگرم گرم نیست لااقل متوسط باشه( از اینایی نباشه که چندهفته یه بار یا ماهی یه بار درخواست رابطه دارن)

11- سنش بین 28تا 31 سال باشه.

 

یه سری معیار فرعی هم دارم که ایناست(شرایط دارای الویت پایین تر)

12- ترجیجا سفید باشن (من خودم سفیدم و چشمام سبزه) ولی اگه همه شرایط بالا رو داشت و سبزه هم بود خیلی مشکلی باهاش ندارم ولی دخترای سیاه رو نمی پسندم..

13- همونطور که گفتم محل زندگی برام مهمه ولی بازم اگه بقیه معیارهای بالا رو داشت حاضرم کمی کوتاه بیام...(البته شهر دیگه رو به هیچ وجه قبول نمی کنم ولی در مورد محل زندگیشون تو تهران کمی میتونم انعطاف به خرج بدم)

14- ترجیحا ورزشکار باشه و یا اگرم نیست با ورزش کردن من مشکلی نداشته باشه( معمولا هفته ای دو جلسه فوتسال میرم و یه جلسه اخر هفته ها هم کوه-بعضی وقتا هم میرم دوچرخه سواری)

15- از این دخترا نباشه که لوس حرف میزنن. خجالتی نباشه.البته با حیا باشه اما از اون خجالتیایی که با یه پسر حرف میزنن قرمز میشن نباشه..

16- ترجیحا تحصیل کرده باشه یعنی دانشگاه رو دیده باشه حالا حتی اگه فوق دیپلم هم داشت مهم نیست( مهم اینه که محیطی مثه دانشگاه رو دیده باشه و طرز برخورد با پسرا و دخترای غریبه رو بلد باشه).

17- ترجیحا مانتویی باشه (با چادریا مشکلی ندارم و اگرم چادری بود عیبی نداره فقط چون من اهل لباس و کفش هستم و کلی لباس و کفش دارم به نظرم اگه یه دختر چادری ببینه شوهرش هر روز یه لباس می پوشه و اون همه اش باید چادر مشکی سرش کنه ناراحت بشه)

 

فعلا اینارو یادم میاد اگه چیزی بعدا یادم افتاد میام و پست رو ادیت میکنم و بهش اضافه میکنم..

 

**یه نکته ای رو هم لازم دونستم اینجا بگم من هم تو فضای حقیقی و هم تو فضای مجازی پیشنهاد اشنایی و ازدواج داشتم حالا یا بصورت مستقیم یا غیرمستقیم ولی چون شرایط مورد نظر من رو نداشتن با پاسخ منفی رو برو شدن. این شرایطی رو که نوشتم بخصوص شرایط قسمت اول رو اگه حتی یکیشو یه دختری نداشته باشه از نظر من مردود میشه**

 

  • فامیل دور

نظرات  (۴۰)

 

معیارهای سخت گیرانه ای دارید بعید میدونم  بتونید چنین دختری رو پیدا کنید، شما یه دختر همه چی تموم و کامل میخواین که تو این دوره زمونه خیلی کم پیدا میشه ، یه چند تا از ملاک هاتون رو خواستم نقد کنم ، نمیدونم اجازه دارم یا نه، شاید ناراحت بشید پس چیزی نگم بهتره 

فقط اینو بگم که آدم ها همه شرایط رو با هم ندارن و از همه لحاظ اوکی نیستن، مثلا ممکنه دختری این خصوصیات رو داشته باشه ولی شاغل نباشه یا شاغل باشه و دختر پاک و خوبی باشه ولی محل زندگیش همون جایی نباشه که مد نظر شماست ، پس بهتره یه مقدار منعطف باشید تا انشالله دختری که لیاقتتون رو داره نصیبتون بشه.

میتونم بپرسم تحصیلات شما چیه 

پاسخ:
سلام
مشکلی با نقد ندارم. اندکی منعطف هستم دیگه.. به یه سری معیارام وزن کمتری دادم مثلا همون محل زندگی...
لیسانس هستم..
ضمن اینکه من خودم همه اون شرایطی رو که نوشتم دارم.. بنابراین دنبال یکی مثل خودم میگردم.. 

سلام

معیارهاتون خیلی جالب بود...بهتون‌حق میدم‌که بخواین‌سخت گیرانه عمل کنید

چون‌که اقتضای‌سن بالا همینطوره...ولی خب خیلی سخته هااا

من خودم متاهلم‌ و چیزی که پیش بینی میکنم از شما اینه که احتمالا همسرتون‌باید مطیع شما باشن...درسته؟

ولی از یک چیزی مطمااانم...اونم‌ این‌مساله‌هست‌که بالای صد درصد عاشق کسی خواهی‌شد که نصف معیارهاتونو نداره...هممیشه همینطور بوده....

جسارتا ماه تولد شما چی هست؟

 

اگه مایل بودین بگین...من در مورد اطرافیانم دارم‌یک سری تحقیقات در مورد ماه تولد انجام میدم. مشتاق شدم ماه‌تولد شما برادر گرامی رو هم‌بدونم.

با آرزوی خوشبختی

پاسخ:
سلام
این چیزایی که معیار من به هیچ وجه به سنم ربطی نداره و از 20 سالگی معیارم همین بوده..
در مورد مطیع بودن هم خیر دموکراتم نظر هرکی درست باشه بهش عمل میکنم البته این به معنی انجام وظایف زنانه توسط من نخواهد بود.. کمک میکنم ولی انجام دهنده نخواهم بود..
به هیچ وجه عاشق کسی نمیشم که نصف معیارامو داشته باشه .. نهایتش ازدواج نمی کنم و میرم دنبال صیغه.. خانواده ام هم با صیغه کردن من مشکلی ندارن...فقط با کسی ازدواج دائم میکنم که 90 درصد معیارامو داشته باشه و دختری که تو پست قبلی درموردش نوشتم تقریبا داشت به جز همون موردی که باعث کنسلی شد..
متولد ماه تیر هستم ولی اصلا به ماه و سال اعتقادی ندارم..
شاد و پیروز باشید...

سلام

بله شرایطتون خوبه و اینکه دنبال هم کفو خودتون هستید مشکلی نداره ، بالاخره باید طرف مقابل از لحاظ اخلاقی ، رفتاری ، اعتقادی با شما همسو باشه یا از لحاظ ظاهری به دلتون بشینه و همون طور که شما گذشته پاکی داشتین دختر خانم هم باید همین ویژگی ها رو داشته باشه ، اما در مورد سن  دایره انتخابتون خیلی محدوده ۲۸ تا ۳۱ سال ، اختلاف سنی حدودا ۱۰ سال تو زندگی باعث  ایجاد مشکل و اختلاف میشه شاید سال های اول ازدواج خودش رو نشون نده ولی به مرور زمان نمود پیدا میکنه ، شما میتونید دایره انتخابتون رو گسترده تر کنید اختلاف سنی که معمولا روانشناسان تاکید دارن ۲ تا ۷ سال هست هر چند که از نظر من همون ۷ سال هم زیاده ، من به شخصه اختلاف سنی بیشتر از ۵ سال رو رد میکنم ، البته من فقط نظرم رو گفتم  هر کس اختیار زندگی خودش رو داره و تصمیم گیرنده شما هستین .

مورد مهریه هم امیدوارم که چنین موردی پیدا بشه ولی با توجه به شناختی که از هم جنس های خودم دارم بعید میدونم دختری با این شرایطی که فرمودین حاضر به مهریه ۱۴ تایی باشه.

با آرزوی خوشبختی برای همه دختران و پسران سرزمینم

پاسخ:
سلام 
ممنون از نظرتون ولی نظر من تغییر نمیکنه..به چند تا دختر تو همین سنی که گفتم پیشنهاد دادم اکثرشون قبول کردن یکیشم همین دیروزی متولد 70 بود..
شاد و پیروز باشید..

ممنون که جواب دادین.

جسارت نشه...خدایی نکرده قصد قضاوت و ناراحتی شما رو نداشتما.

اولا بگم‌که خیلی خوبه که نظرتون از۲۰سالگی تا الان تغییر نکرده. درود برشما

اینکه در مورد مطیع بودن اظهار نظری کردم و شما پاسخ دادین به علت ماه تولد تون بود که به طور یقین تشخیص دادم که شما متولد ماه خودم یعنی تیرماه هستبد. اینکه اعتقاد دارید با ندارید یک بحث جدایی هست ...ولی باید بهتون بگم که اعتقاد بردار نیست که...واقعیته...واقعیته که تیرماهی ها سر اصول و قوانین شون پایبند هستن و به هیچ وجه کوتاه نمیان و یکی از دلایلی که شما نتونستین کیس مورد علاقه تون رو پیدا کنید که البته امیدوارم که به همین زودی ها پیدا کنید انشالله، همین ماه تون هست...البته اجباری به قبول این موضوع نیست بزرگوار.

 امیدوارم که انتخابتون منطقی و البته همراه با عشق و معیارهاتون باشه.

درمورد صیغه هم بحث مفصله...که البته بنظر من اگر واقعااا پیدا نشد کیس مدنظر قطعاا بهترین راه هست.حلاله حلال...ولی بهش زیاد جدی فکر نکنید.

 

فقط یه چیزی

خواهش و تمنای خواهرانه من رو از یک بابت بپذیرید‌. 

بعنوان کسی که متاهله و به ماه تولد یه کم اعتقاد داره و تحقیق فراوانی کردم ازتون میخام که به هیچ وجه به دختران خردادو آذر فکر نکنید.

به اردیبهشتی ...تیری...شهریوری...خیلی زیاد خوش بین باشید.

بقیه نسبی هستن. 

و آخرین نکته

حتما حتما حتما رو معیارهای اخلاقی تون هم بیشتر فوکوس کنید. اگر خودتون یک نگاهی به معیارهاتون بندازید میبینید که مقداری کفه ی ترازوی معیارهاتون بیشتر رو ظواهر ماجراست. درسته که اولش گفتید خوش اخلاق باشه و فلان... ولی اصلا کافی نیست.ریز شید رو مسائل اخلاقی...حتی تو روابط طرفتون با هم‌جنس هاش...

من معمولا تو وبلاگ جناب نجفی زیاد نظر نمیدم چون غالبا مجردها هستن و بیشتر اونا مخاطب هستن ولی خب نظرات ارزشمند شما رو همیشه میخونم و میپسندم. به همین دلیل خواستم که همینجا کوتاه نظری راجع به معیارهاتون بدم البته اگر دوست داشته باشید که استفاده کنید.

سرتون رو درد آوردم.

حلال بفرمایید.

 

 

پاسخ:
سلام 
ممنون از شما.. قطعا از نظراتتون استفاده کردم.. گفتم به ماه اصلا اعتقادی ندارم ولی خودم هم نسبت به دختر خردادی یه تجربه بد داشتم و همونی بود که تو پست اول ازدواج گفتم که باکره نبود.. جدای از باکره نبودن، اخلاق دم دمی داشت یه روز با روی خوش با من برخورد میکرد یه روزم زیرابمو میزد و نهایتا باعث اخراج من از کار شد.. البته برام مهم نیست .. هر جا هست ان شالله خوشبخت و موفق باشه..

یکی از دیگر دلایلی که به ماه ها اعتقاد ندارم اینه که من همیجوری کلی معیار واسه ازدواج دارم حالا یه معیار ماه تولدم بهش اضافه بشه که دیگه رسما باید قید ازدواجو بزنم.. تازه یه دوست دارم که مطالعاتی در زمینه گروههای خونی داره و اونم مثه شما میگه گروههای خونی نقش زیادی در ازدواج بازی میکنن و مثلا گروه خونی او بهتره با گروه خونی او ازدواج کنه..
به نظرم اگه به این مسائل کمتر توجه کنیم بهتره.. ممکنه حرف شما از نظر علمی درست باشه ولی من دیگه تو این سن نمی تونم ملاک دیگه ای به ملاکهای قبلیم اضافه کنم...

ضمن اینکه من تو توصیه مشاورهای مذهبی یا دینی هم ندیدم در این موارد توصیه هایی شده باشه...

به هرحال ممنون از کامنتتون مطمئنم هدفتون خیر بوده..

انشالله که عاقبت بخیر بشید...

خواهش میکنم ، انشالله دختری با ویژگی هایی که مد نظرتونه سر راهتون قرار بگیره.

موفق باشید 

پاسخ:
همینطور شما دوست عزیز
در آستانه ماه مبارک رمضان مارو هم دعا بفرمایید..
به امید خوشبختی ههه جوونا...

توی دوست آشنا و همکارا خیلی راحت تر میتونین پیدا کنین. تو خواستگاری سنتی دو نفر یه ماشین حساب این دستشون گرفتن یه چرتکه دست دیگه شون چون هیچ شناختی نسبت به هم ندارن خیلی غیر منعطف عمل میکنن. اما اگه  شما حتی یه شناخت جزئی قبلی از همدیگه داشته باشین برین خواستگاری هم شما هم اون دختر راحت‌تر میگیرین

پاسخ:
سلام
من نسبت به هیچ مسیری که منتهی به پیدا کردن دختر مورد نظرم بشه گاردی ندارم و حتی ازش استقبالم میکنم ولی کلا از مطرح کردن بحث ازدواج جلوی همکارا استقبال نمیکنم.. همکار همیشه همکار باقی می مونه و معتقدم نباید زیادی به خودت نزدیکشون کنی..بنابراین هیچ وقت به همکارام رو نمیزنم.. در فامیل و همسایه هم همچین دختری نداریم.. بنابراین میمونه استفاده از همون واسطه ها و سایت ها کانالهای مجازی که متاسفانه هنوز فایده ای برام نداشتن.. البته ناامید نمی شم و به امید خدا پرقدرت پیش میرم تا ببینم چی میشه..
موفق باشید..

سلام 

ببخشید اینجا میپرسم :

من تو ی وبلاگ شخصی برای نویسنده وبلاگ پیام فرستادم اونم خصوصی یادم رفت ایمیل رو مخفی بزنم (عدم ثبت). الان ایمیلم افتاده؟ می‌تونه ببینه؟ 

پاسخ:
سلام
بله می تونه ببینه

سلام 

تشکر ، بله حتما اگر لایق باشم 

با توجه به اینکه تو خانواده برتر چند بار گفتید که حقوق همسرتون باید در کنار حقوق شما خرج بشه میشه یه توضیح درباره نحوه ی خرجش بدین. منظورم اینه که فرض کنیم شما ماهی ۱۰ میلیون و خانومتون ماهی ۵ میلیون درآمد داره اون وقت شما مثلا ۴ میلیون برای خرج خونه بذارید انتظار دارید اونم ۴ میلیون بذاره؟ اصلا میتونم حقوق خودتونو بپرسیم؟ احتمالا الان حدود۲۰ سال سابقه کار دارین و اینکه آیا خونه و ماشینی که دارید خانوادتون بهتون دادن یا با حقوق خودتون خریدید؟

پاسخ:
سلام
همونطور که حتما می دونید پرسیدن از حقوق و وضع مالی یه نفر اصلا کار پسندیده ای نیست التبه به جز اون قسمتیش که خود طرف اعلام کرده..20 سال سابقه کارم ندارم..خیر خانواده ام برام نخریدن...

راستی من یادم رفت آدرس وبمو بذارم 

تو این نظر گذاشتم 

سلام شبتون بخیر

چه جالب من تقریبا فقط معیارای شماره ۷و۱۳ شمارو ندارم😅... بعضی از دوستان گفتن معیاراتون سختگیرانه هستن الان من به خودم امیدوار شدم😁😂

 

 

ان‌شاءالله بحق این ماه عزیز بزوودی زود همسر موردعلاقتون رو پیدا کنید🙂🌸

پاسخ:
سلام
نسبت به شماره 7 کمی از ما پایین تر باشن مشکلی ندارم ولی خیلی رو نمی پسندم.. نسبت به 13 هم خودم تو پستم اشاره کردم اگه بقیه معیارامو داشته باشه حاضرم کمی کوتاه بیام ولی به شرطی که تهران باشن نه شهرستان..

امیدوارم شما هم یه همسر پاک و شایسته براتون پیدا بشه و عاقبت بخیر بشید.....

سلام جناب وقتتون بخیر .بنظر من توقعات درستی دارید و امیدوارم یه دختر خوب نصیبتون بشه منم تو این ماه مبارک رمضان براتون دعا میکنم که انشاالله به خواستتون برسید.

 

من یه سوال داشتم خدمت شما اینکه شما که میگید از روش های سنتی و صنعتی ( اگر اشتباه نکنم) خب دختری مثل من که 20 سالشه و خانوادش با اشنایی از طریق مجازی شدیدا مخالف هستن از لحاظ سنتی هم نمیدونم که واقعا خواستگار ندارم یا اینکه خانوادم  رد میکنن و بهم اطلاع نمیدن.اخه من در تعجبم که از لحاظ ظاهر هر کسی منو دیده گفته خیلی خوشگی اندامم هم به قولی ایده ال هستش اخلاق و رفتارم هم هر کسی که با من معاشرت کرده گفنه که اخلاق خیلی خوبی داری و متشخص هستی و مهربونی. فقط نمیدونم چرا خواستگار ندارم .در ضمن خانواده اصیلی هم دارم که اهل خدا و پیغمبر هستن و تو شهری که هستم خیلی ها خانواده ام رو میشناسن .

بنظر شما دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟؟

پاسخ:
سلام فاطیما خانم
بابت دعایی که در حقم کردید ازتون سپاسگزارم.. انشالله شما هم یه همسر سالم و صالح نصیبتون بشه..

اولا اینکه نمی دونم فرهنگ حاکم در شهرتون چجوریه ولی الان تو تهران دیگه تقریبا این استفاده از فضای مجازی برای همسریابی جاافتاده و شما هم بهتره کمی با خانواده تون در این خصوص صحبت کنید البته اگه با مادرتون راحتتر هستید میتونید با ایشون این قضیه رو مطرح کنید و کم کم ایشون رو قانع کنید و به مادرتون بگید نیازی نیست به دیگران بگن که این خواستگاری که براتون اومده رو از کجا پیدا کردین می تونید بگید یه واسطه ایشون رو معرفی کردن..

مضافا به اینکه اگه تو روش سنتی هم یه خواستگار برای شما پیدا بشه لزوما ممکنه انسان سالمی نباشه و شما باید تحقیق کنید و چند جلسه با ایشون ملاقات کنید تا کمی از اخلاقیات ایشون سر دربیارید..
این روش هم همونجوریه و نیاز به تحقیق داره و تنها فرقش با روش سنتی همون معرفی اولیه است ولاغیر...

نهایتا اینکه شما الان خیلی سنی ندارید و نباید از نداشتن خواستگار بترسید تازه اول راه هستید و قطعا در اینده خواستگارهای زیادی خواهید داشت....

شاد و موفق باشید..

خوشم میاد یه زن میخوای بگیری این همه شرط و شروط داری😂

پاسخ:
سلام زهرا خانم
هفت خوان رستمه دیگه خخخ مگه الکیه هرکی از هرجا پیداش بشه بیاد زن فامیل دور بشه خخخخخخ
چشم کل فامیل و در و همسایه به همسر منه خخخخ
شاد و موفق باشید....

سلام خیلی ممنونم اقای فامیل دور

لطف کردید که وقت گذاشتید و برام توضیح دادید  خیلی ممنونم بازم.

شما درست میفرمایید ولی شهر ما شهر نسبتا کوچیکی هست و متاسفانه خانواده من خیلی به حرف مردم اهمیت میدن .

از هر راهی استفاده کردم که بهشون بفهمون که دیگ این دوران مثل زمان قدیم نیست که همه چی سنتی باشه. و خودم به شخصه ازدواج سنتی رو نمی پسندم.

چون طرفین باید قبل از خواستگاری یه اطلاعتی از هم داشته باشن.

به کسی که 17 تا معیارو پاس کنه دیگه نباید شوهر داد کم کمش باید مدال طلایی کاپ قهرمانی ای چیزی نصیبش بشه😁شوخی کردم.من هیچوقت راجع ب به معیارهای دیگران نظری نمیدم چون کاملا شخصیه.خوشبخت بشین انشا.. 

پاسخ:
سلام
بله همینطوره.. البته خودم همه شونو دارم.. پس مقام اول و کاپ قهرمانی به خودم میرسه..
ان شالله شما هم خوشبخت و عاقبت بخیر بشید...

سلام.چون شما با تجربه هستین یه سوالی داشتم.اگر پدر دختر بهتون بگه که من اول باید پسر رو ببینم بعد بیاین خواستگاری چه حسی پیدا میکنید؟بده؟ خوبه؟ بی احترامی به شخصیت پسره؟ا

پاسخ:
سلام
نه اصلا از نظرم من بد نیست ولی اینکار رو قبل از ملاقات دختر و پسر نمی پسندم.. دختر و پسری که تا حالا همدیگه رو ندیدن ممکنه  همدیگه رو اصلا نپسندن و دیگه نیازی به این کار نیست...اما اگه دخترو پسر همدیگه رو دیدن و از هم خوششون اومد به نظرم خیلی هم خوبه ...
امیدوارم موفق باشید.....

ای بابا.. معلومه بازار خواستگاری رفتنتون کساده. هی میان پست جدید بخونم میرسم به معیار

پاسخ:
سلام 
اخه کی تو این ماه رمضون میره خاستگاری.. چرا با احساسات من بازی میکنید..خخخخ

سلام

به خاطر عکس فامیل دور که آیکون زدید کسی باورش نمیشه شما چشات سبزه و پوستت سفید یعنی غیر قابل تصورید خخ

در ضمن طرف شاغل باشه که فردا بهش بگید من فقط چند درصد کارا رو تو سال میکنم اونم نه وظیفه بلکه به صورت کمک

از همین الان از خدا میخوام بهش توان مقابله با شما رو بده خخخخ

پاسخ:
سلام عمو

عکس که بخاطر اسم کاربریمه ولی کلا من خوشم میاد دیگران نتونن از روی ظاهرم در مورد قضاوت کنن..و معمولا افرادی که با من از نزدیک برخورد دارن در برخوردهای اول از روی ظاهر و چهره ام هیچی دستگیرشون نمیشه خخخخ و منم از این قابلیتم خوشم میاد...چون نه میتونن سنم رو حدس بزنن(سنم به چهره ام نمیخوره یه ده سالی کمتر میزنم) هم از طرز لباس پوشیدنم نمیتونن به اعتقاداتم پی ببرن(معمولا به تیپ به روز میزنم در صورتی که اعتقادات مذهبی دارم در حالی که تیپم اینو نشون نمی ده).. یعنی در حالیکه شلوار بگی و تی شرت میپوشم و همیشه زنجیر گردنمه ولی جذب دخترای باحجاب میشم که متاسفانه روز به روزم کم و کمتر شدن...

در مورد قسمت دوم سوالتون هم باید بگم هر کی با فامیل در افتاد ور افتاد خخخخخخ
شاد و پیروز باشید

سلام نماز روزه تون قبول حق 🙏

 

من همش منتظرم کی میشه خبرش برسه شما ازدواج کردین 😁

از آخرین خبرا چه خبر موردی یافت نشد 🤔

 

متاسفم میشه اون یکی پیاممو پاک کنید 🤦‍♀️اخرش اونجوری شد 😬

پاسخ:
سلام
روزی که ازدواج کنم همینجا کارت عروسیمو میزارم..

سلام خوبید ؟ 

من خیلی اتفاقی سر از وبلاگتون دراوردم و برام جالب شد نشستم معیاراتونو خوندم :)

 از کامنتها متوجه شدم که قصد تغییر معیارهاتون رو ندارید ولی دلیل اینکه یه اقای سی و نه ساله خط کش گرفته دستش و معیارهای سختگیرانه داره چیه ؟   

 

از حرفم ناراحت نشید لطفا . دوستانه میگم خدمتتون.  با توجه به سنتون یه کم منعطف تر بشید تا بتونید برای بقیه زندگیتون همراه مناسبی پیدا کنید و ارامشتون دوچندان بشه . 

 

دنبال ادمی باشید که باهاش خوشحال باشید .. زندگی رو سخت ترش نکنید 

 

از حرفام قصد جسارت نداشتم یه وقت ناراحت نشید فامیل دور 

موفق باشید 

پاسخ:
سلام
تا حدودی حق با شماست و منم تو برخی از معیارهام منعطف هستم ولی بعضیاشون دیگه خط قرمزمه و اصلا کوتاه نمیام..
شاد و موفق باشید..

سلام پستی ، چیزی نمیذارین 😁

همچنان منتظریم کی می میرسه ایشالله 🤲

پاسخ:
سلام
منم منتظرم...

سلام

شما وبلاگی با موضوع مشابه وبلاگ خودتون که راجع به تجربیات خواستگاری باشه میشناسین؟ من سرچ کردم ولی تمام وبلاگا مال چند سال پیشه و دیگه آپدیت نشده

پاسخ:
سلام 
خیر

منم میخوام معیارهای ازدواجم رو بذارم.

 

از نظر سن نهایت ۵ سال بزرگتر از خودم رو قبول میکنم، با توجه به اینکه چهرم ۸ تا ۱۰ سال کمتر نشون میده، کلا سن و ظاهر دو طرف باید برابر باشه. و بالای ۳۰ سال سن دارم.

 

از نظر قد باید حداقل ۱۵ سانت از من بلندتر باشه. نباید خیلی لاغر باشه. سیاه و سبزه هم نباشه. خودم خیلی لاغر و سیاه و سبزه نیستم.

 

تحصیلاتش باید حتما در سطح خودم یا بالاتر باشه.

 

حتما در دوران عقد جدا شده باشه. به هیچ وجه مردی که چند سال سابقه زندگی مشترک داره نمیپذیرم، عین خودم.

 

حتما خانواده کم جمعیتی داشته باشه، نهایت ۲ تا بچه باشن. عین خودم. چون دوست ندارم در حالیکه رفت و امد زیادی از سمت من وجود نداره از سمت اون مرتب ادم های زیادی تو زندگیم باشن.

 

 

حتما به لحاظ مالی قدرتش ۲ برابر من باشه. یعنی همه پولی که خودش بدست اورده و از پدرش بهش میرسه (ارثیه ) دقیقا دوبرابر من باشه. وگرنه دلیلی نمیبینم خودمو درگیر زندگی مشترک کنم. چون در فرهنگ ما تامین مالی زندگی به عهده مرد هست. و اینکه ارث پسر دو برابر دختره.

 

 

تاکید میکنم با وجود تمکنی که دارم هیچی تو زندگی مشترک خرج نمیکنم حتی اگه همسرم یا بچم نیاز به عمل جراحی داشته باشن. چون بازم معتقدم تمام مسئولیت مالی زندگی مشترک به عهده مرد هست. و اگه کوچکترین حسی پیدا کنم که طرف مقابلم توقع داره بخشی از خرج زندگی رو بعهده بگیرم بلافاصله ردش میکنم.

 

از نظر مهریه حتما باید ۲۰۰ تا سکه باشه. کمتر قبول نمیکنم، اگه مردی از ۱۴ تا سکه حرف بزنه بدون معطلی فقط بهش میگم لطفا شما وقت خودتون و دیگران تلف نکنین و فقط برین دنبال صیغه. بدلیل اینکه تنها حقی که بلحاظ قانونی برای زن وجود داره همین مهریه است و در مقابل کلی حقوق دیگه شامل حال مرد میشه.

 

 

 

اگه توقع داشته باشه که زنش قبل ازدواج رابطه جنسی نداشته باشه ولی خودش داشته (توجه کنید تقریبا بالای ۹۰ درصد پسرها تجربه رابطه جنسی قبل ازدواج رو دارن حتی اون مقیدهای مذهبی و کاملا برای خودشون حق میدونن) بلافاصله ردش میکنم.

 

 

خانوادش باید دقیقا از لحاظ تحصیلی و مالی در سطح خودمون باشه. اگه پدر مادرش تحصیلکرده نباشن به شرطی قبول میکنم که از نظر مالی از ما بهتر باشن.

 

 

کلا همه شرایطشو با هم در نظر میگیرم و باید یک پله در مجموع از من بهتر باشه. چون هیچ علاقه ای به زندگی با مردی که سطح پایینی نسبت بهم داره ندارم. از نظر مالی حتما حتما باید تمکن مالیش دو برابر من باشه.

 

 

 

در اخر بگم اگه با این شرایط تونستم ازدواج کنم که فبها، نتونستم ترجیح میدم مجرد بمونم، و الان از زندگیم راضی هستم و ازدواج اولویت اول زندگیم نیست. از دخترا هم خواهش میکنم اصلا به ازدواج احساسی نگاه نکنن. با عقل و منطق ازدواج کنین عاشقانه زندگی کنین. به هیچ عنوان برای اینکه بتونین ازدواج کنین از معیارهاتون کوتاه نیاین و به کمتر از خودتون راضی نشین. و بقولی ازدواج رو آسون نگیرین. و ارزش خودتون رو پایین نیارین که بعدا پشیمون میشین.

پاسخ:
سلام مهسا خانم

به نظرم معیاراتون خیلی مادی بود و همه اش از پول و ارث و غیره صحبت کردید و اصلا هیچ معیار اخلاقی یا رفتاری نداشتید من نمیدونم این حجم از مادی گرایی در شما از کجا بوجود اومده واینکه سطح زندگی خودتون چجوریه و کجا زندگی میکنید ..ولی این نگاه یه سویه به مقوله ازدواج رو اصلا نمی پسندم..

 بله هرکسی یه سری معیار اصلی داره و یه سری معیار فرعی که همونطور که تو پستم گفتم منم از این قاعده مستثنی نیستم ولی انگار برای شما پول حرف اول و اخرو میزنه مضافا به اینکه سنتون هم از سی گذشته به نظرم بهتره کمی در معیارهای مادی تون تجدید نظر کنید.. ضمن اینکه من این نگاه رو که میگه تنها مرد وظیفه تامین مادی زندگی رو باید به دوش بکشه نمی پسندم ..

 بله اگه 5 یا 10 سال پیش بود که با یه حقوق میشد خرج یه خانواده رو داد منم ترجیح میدادم خودم خرج زندگی رو به دوش بکشم و همسری خانه دار انتخاب میکردم که لااقل تو خونه بهم بیشتر برسه ولی الان تو این وضعیت اقتصادی که میبیند برای خرید یه پراید لگن باید 10 سال پس انداز کرد این حرف رو عاقلانه نمی بینم و اگه یه دختری همچین حرفی بهم بزنه منم یقینا اونو رد میکنم...

والا من که پسر هستم و حق انتخاب دارم هم دنبال دختر بالاتر از خودم نرفتم بااینکه خدارو شکر هم از نظر خانوادگی هم از نظر شخصی دستمون به دهنمون میرسه و این نگاه دخترایی مثه شما که منتظر یه پسر بالاتر از خودشون هستن رو اصلا درک نمی کنم...

یه توصیه دارم این معیاراتون رو تو خانواده برتر هم پست کنید و از نظریات بقیه دوستان هم استفاد کنید..

به هرحال تو این شب قدر امیدوارم هم شما و هم همه جوونا خوشبخت و عاقبت بخیر بشن..

سلام

 

از اخلاق و شخصیت حرفی نزدم چون اون رو بای دیفالت باید داشته باشه و اگه اخلاق و شخصیت خوبی نداشته باشه بقیه امتیازهاش برام هیچ ارزشی نداره دیگه. ضمن اینکه برای فهمیدن اخلاق و شخصیت باید چند ماه دوره آشنایی گذاشت. و با چند روز نمیشه فهمید. پس من وقت ندارم چند ماه وقت بذارم ببینم اخلاقش خوب هست یا نه بعدش ببینم ملاکهای دیگمو ندارم، ترجیح میدم اول معیارهایی که سریع معلوم میشه رو بررسی کنم و اگه اون معیارهامو داشت بعد میرم سر اخلاق و شخصیتش.

 

در مورد اینکه با شرایط اقتصادی الان با یک حقوق نمیشه از پس خرج زندگی بر اومد من دو نظر دارم. اول اینکه مردی که توانایی مالی تامین زندگی یک خانواده رو نداره بنظرم نباید ازدواج کنه. دوم اینکه میتونه ازدواج کنه ولی به همراه خانومش قناعت کنن، ولی عاقبت خوشی برای زندگی که در اون زن بخشی از مخارج رو تقبل کنه نمیبینم. تامین مسکن خورد خوراک پوشاک درمان و مخارج بچه به عهده مرد هست.

 

 

شاید شما دنبال دختر بالاتر از خودتون نرفتین ولی من پسرای زیادی رو میبینم که اینکارو میکنن. بدلیل اینکه مرد تامین کننده زندگی هست باید از زن بالاتر باشه. بخصوص از نظر مالی. وگرنه چشمش به پول زنشه و توقع داره زنش تو زندگی خرج کنه.

 

 

به هیچ عنوان بخاطر سنم با کسی که مورد نظرم نیست ازدواج نمیکنم. حتی اگه برای همیشه مجرد بمونم.

پس اینهمه مرد که در سن ۲۵ سالگی ازدواج کردن و الان بالای ۱۰ ساله متاهلن و از روز اول دارن خرج زندگی رو کامل میدن با شما چه فرقی دارن؟ همه هم مهریه بالای ۱۱۴ تا سکه کردن.

 

شما که هم خودتون هم خانوادتون از نظر مالی در سطح خوبی هستین چطور نمیتونین تازه بعد اینهمه تاخیر در ازدواج و ازدواج در سن ۴۰ سالگی خرج زندگی رو بدین؟ و تازه توقع دارین خانم هم کمک خرج باشن هم مهریه ۱۴ سکه قبول کنن هم در سطح خودتون باشن. اتفاقا من در معیارهای شما خیلی مادی گرایی دیدم.

شما یکجا گفتین که اگه دختر بیشتر از ۲،۳ ماه آشنایی به قصد ازدواج زیر نظر خانواده ها داشته باشه براتون قابل قبول نیست و نمیپذیرین. بنظر شما چطور میشه در عرض ۲،۳ ماه به اخلاق و شخصیت طرف مقابل پی برد؟ نظر من اینه که حداقل ۶ ماه تا یکسال اشنایی برای شناخت اخلاق رفتار و شخصیت طرف مقابل و خانوادش لازمه، پس برای شما اخلاق طرف مقابل اهمیتی نداره.

یکجای دیگه هم گفتین مهریه رو در چند سال اول پرداخت میکنین و براش ماشین میخرین، از یه طرف گفتین کمک خرج باشه. این یعنی همون درامد خودشو که تو زندگی خرج میکنه و در مقابل از درامد شما پس انداز میشه رو به اسم مهریه بهش میدین! این دیگه مهریه اش نیست درامد خودشه. شما تمام مخارج زندگی رو پرداخت کنین کسی از شما توقع پرداخت مهریه نداره.

 

 

میزان مهریه به سطح مالی دختر و پسر بستگی داره. فقط دختری که از قشر پایین باشه مهریه ۱۴ سکه رو قبول میکنه وگرنه دختری که از قشر بالا و قشر متوسط باشه قبول نمیکنه مگه اینکه همون اول یک واحد اپارتمان بنامش بشه. مهریه نباید براحتی برای مرد قابل پرداخت باشه چون حق طلاق با مرد هست مهریه تنها اهرم فشار از طرف زن برای طلاقه. ازدواج بار حقوقی قانونی داره. مرد میتونه نه زنشو طلاق بده نه خرجشو بده. اثبات خیلی مسائل در دادگاه برای زن خیلی سخت و تقریبا غیرممکنه. مرد میتونه اینقد بدرفتاری و خشونت به خرج بده که زن مجبور بشه زندگی رو ترک کنه و دادگاه هم عدم تمکین رو صادر میکنه و اثبات بدرفتاری و خشونت بسیار سخته و با صدور عدم تمکین دیگه نفقه ای هم به گردن مرد نیست و زن تا طلاق نگیره نه میتونه دوباره ازدواج کنه و تحت تکفل مرد دیگه بره نه میتونه تحت تکفل پدرش بره و مثلا از حقوق بازنشستگی پدرش بهره مند بشه. پس مهریه ۱۴ سکه برای دختری که از سطح مالی خوبی هم برخورداره یعنی یک برگ برنده و یکطرفه در دست شما! ضمن اینکه بعد طلاق شانس ازدواج مجدد زن خیلی پایین میاد ولی برای مرد اینطور نیست. شانس ازدواج زن با بالا رفتن سن پایین میاد ولی برای مرد اینطور نیست. و خیلی مسائل دیگه که نمیشه همه رو اینجا توضیح داد.

 

پاسخ:
سلام مجدد
ممنون از نظراتی که دادید
شاد و موفق باشید..

سلام یه سوال دارم سبزه خوشگلباشه نظرتون چیه چون تو بعضی سبزه ها هستن که خیلی زیبا هستن .

پاسخ:
سلام
بله سبزه خوشگل مثه این بازیگرای هندی رو خوشم میاد اما دختر سبزه معمولی رو متاسفانه نه..
شاد و موفق باشید

سلام دو تا پیام خصوصی فرستاده بودم واقعیت رو گفتم .تو رو لااقل شما حلال کنید اون مشخصات‌ از من نبوده و باید برم از اون بنده خدا هم حلالیت بگیرم که مدارک و مشخصاتش و پخش کردم چوب شو دارم میخورم خدا تنبه کرد .دیگه غلط بکنم از این کاراکنم خدا بدجور تبیه کرد منو . مدارک واسم اون بنده خدا پخش کردم.وبعد شما رو اذیت کردم خیلی متاسفم زیاد

سلام 

اصلا مشکلی برای من پیش نیومده که بخوام کسی رو حلال کنم.. امیدوارم شما هم از این موضوع درس گرفته باشید و عاقبت بخیر بشید..

 

سلام

اینکه میگین شاغل باشه چون با یه حقوق زندگی نمیچرخه بعد میگین بعد از به دنیا اومدن بچه اصلا سرکار نره چطوری میشه؟

دختری که شغل خوب و مفیدی داشته باشه قطعا شغلشو دوست داره و نمیخواد کلا خانه دار باشه مگه اینکه یه شغل سطح پایین داشته باشه

و اینکه اگر قبول کنه که کلا بعد از تولد بچه سرکار نره اونموقع چجوری خرجا میچرخه؟ چون میگین یه حقوق شما کفایت نمیکنه

بعد اینکه میگین بعدا براش ماشین میخرم (اگه زن خوبی باشه) خب مگه خودش شاغل نیست؟ مگه قرار نیست خرجا مشترک باشه پس دیگه در واقع شما براش ماشین تهیه نمی‌کنید با پول خودشه یا نهایت با پول مشترکتون و این دیگه ارتباطی به مهریه پیدا نمیکنه

پاسخ:
سلام 

من درامدم در حدی هست که بتونم تنهایی هم زندگی رو بچرخونم.. ولی دیگه نه در این حد که زندگی خیلی راحتی داشته باشیم و بتونیم هرسال پس انداز خوبی داشته باشیم و چند سال یه بار بتونم خونه و ماشینم رو عوض کنم.. درامد همسر به دو دلیل برای من مهمه اول اینکه سختی کار کردن و پول دراوردن رو کشیده باشه ضمن اینکه قطعا دوتا حقوق بهتره از یه حقوقه و میشه یکیشو خرج کرد یکیشو پس انداز..

در مورد شغل و خوب و مفید شاید تنها 1 درصد شغلها مفید و خوب باشن الان اکثر دخترا تو یه شرکت خصوصی کار میکنن با ماهی نهایت 4-5 میلیون که از نظر من نه شغل خوبیه نه شغل مفید.. اگه معلم یا پزشک بودن یا مثلا تو شرکت خصوصی سمت مدیریت داشتن از نظر من شغل خوب به حساب میومد..در شرایط عادی از همون دخترای شغل معمولی گیر ما میاد و اگه از گروه دوم گیرم اومد میام همینجا نتیجه شو میگم خخخخ

نکته دوم بازم قبلا اشاره کردم که من تو چندتا شرکت بزرگ کار کردم و تقریبا با 50 تا دختر مجرد همکار بودم به جرات میتونم بگم که بالای 40 نفرشون میگفتن اگه ازدواج کنیم دیگه حاضر نیستیم بیاییم سرکار و واقعا هم وقتی ازدواج میکردن سرکار نمیومدن و استعفا میدادن و به همین خاطر شما نگران خانه دار شدنشون نباشید که خودشون از خداشونه.. ضمن اینکه من قبل از ازدواج قطعا در لفافه هم شده این موضوع رو با دختر خانم مطرح میکنم و نظرشون میپرسم.. شما نگران نباشید...

در مورد سوال سوم هم اون موقع دیگه شاغل نیست بنابراین هزینه خرید ماشین برعهده منه چون اون موقع که من براشون ماشین میخرم یقینا چندسالی از زندگیمون گذشته و بچه دار شدیم و ایشون خانه دار هستن..

موفق باشید..

سلام آقای فامیل دور

کاش خط کشتون رو بذار کنار 

یه حدیث داریم از پیامبر اکرم (ص) همسرم تو جلسه اول بیانش کرد قشنگ بود 

گفت اگر من و جبرئیل و اسرافیل و دیگر فرشتگان عرش دعا کنیم باز هم بازنی ازدواج نمیکنی  مگر زنی که برایت مقدر شده است‌.(بنابراین این ملاک ها تا حدودی کارایی نداره😅)

ایشون گفتند که ماها قرار نیست زندگی خیلی خاص و همه چی تمومی داشته باشبم ازدواج یه امتحانه و ماها با همسرانمون امتحان میشیم 

 

شما خیلی خودتونو اذیت میکنید آقای فامیل دور ....

خونه و ماشین و.... رو هرکسی داره ؛ یه زن هیچ جای دین ازش کار نخواستند 

با اینا برای خودتون معادله ازدواج رو سخت نکنید خودتون رو از خیلی لذت ها محروم میکنید اینکه تو اوج مشکلات یه نفر کنار آدم باشه و دلگرمی بهش بده خیلی لذت بخشه ، بچه داشتن ، وووووو.... 

 

 

ببخشید اگر جسارتی کردم 

ولی حیفم اومد نگم

عیدتون مبارک 

پیروز باشین 

 

 

پاسخ:
سلام 
عیدشما هم مبارک البته من مقلد اقای سیستانی هستم عید ما فردا شروع میشه امروزو روزه هستیم..

من قبلا هم در پاسخ بعضی دوستان گفته بودم یه سری معیارای اصلی دارم که توبخش اول معیارام اوردمشون و به نظرم هیچکدومشون سخت گیرانه نیست.. البته بازم چندتاشونو تو معیارای فرعی گفتم که حاضرم انعطاف نشون بدم و کمی تعدیلشون کنم ضمن اینکه این معیارایی که دارم همه شونو خودم دارم یعنی معیاری نزاشتم که ارزوم بوده باشه.. اگه دنبال یه تک دختر پزشک تو زعفرانیه بودم که چشماشم رنگی باشه (با اینکه خودم چشام سبزه) که باباشم کارخونه دار باشه اونوقت حرفای شما رو قبول میکردم ولی اینکه یه دخترشاغل نسبتا لاغر از یه خانواده متوسط رو به بالا شبیه خودمون میخوام دقیقا کجاش سختگیرانه است؟؟!!!

ممنون بابت پیامتون

سلام مجدد جناب فامیل دور

دختر سفید چهره لاغر اندام و قد ۱۶۰_۱۷۰ شاغل مهریه ۱۴ تایی خوش اخلاق و مومن بین ۲۸_۳۰ که اهل موسیقی باشه یا مشکلی نداشته باشه و گرم و....

خب حقیقتا هم سخته پیدا کردنش  البته سمت ما واقعا سخته ! 

 

😂😂😂😂 روز جمعه ای شاد شدم 

سلام.داشتم به معیارهاتون فکر می کردم ببینم کدومشو دارم دیدم رد می شم🤣🤣

پاسخ:
پس چرا گفتید معیارامو دارید؟؟؟ الان کی جواب دل شکسته منو میده؟؟؟ به قول نوید محمدزاده تو مغزهای کوچیک زنگ زده من الان دهن کیو سرویس کنم خخخخخخ
 

حالا کدوماشو ندارید؟؟

من اون پستی که شما همه ی معیارهاتو نوشته بودی رو خیلی دیر دیدم فکر کردم فقط محجبه مانتویی با چهره خوب می خواین😂

بعد دیدم نهههه مثل اینکه خییییلی معیارهاتون زیاده.

مثلا مواردی که اوکی نیست مثل:مانتو جلو باز می پوشم.شغلم از شغل های کادر درمانه.۲۶ سالمه و قدم ۱۸۰

پاسخ:
سلام 
ماشالله به قدتون... شما بایدبا یه پسر بالای 190 ازدواج کنید..

 سلام  وقت بخیر 

  خاطراتتون مطالعه کردم جالب بود 

 همچنین ملاک هاتون  را خواندم و قصد جسارت ندارم ولی  به نظر برای جوان ۲۰ ساله است  و شما  در این ۲۰ سال گذشته سعی در بروزرسانی معیار هایتان نداشتید  و در کل در این ۲۰ سال گذشته مثل اینکه از زندگی چیزی یاد نگرفتید تغییر و تحول در زندگی لازمه زندگیه .

و اینکه شما برای زندگی متاهلی آماده نیستی چون در زندگی متاهلی هم هنوز به دنبال آزادی و روابط زندگی مجردی هستید .

به نظرم این مدت کمی به ۲۰ سال گذشته و اتفاقات بیشتر فکر کنید .

 

سلام از وبلاگ خانواده برتر اومدم تو وبلاگت ...سلسله خاطرات خواستگاریتو خوندم رسیدم به این ....

بخدا اعتماد به نفسم خیلی رفت بالا من این ویژگی هارو دارم .معلمم پوستم سفیده ،چادریم البته ی وقتایی مث مهمونی و سفر و اینا چادر سرم نمیکنم ،منم کلی ب ظارم و تیپم میرسم وکلی لباس و کفش و اینا دارم و..... خلاصه ک خیلی حال میده معیارای یکی میبینی همشو تو خودت داری🤣🤣🤣🤣البته بغیر از اینکه  شرق تهرانم و سنم کمه🤣🤣🤣

 

 

ولی انشالله خوشبخت شی و زودی اون دختری رو پیدا کنی که میخوای و خبر ازدواجتو بدی (چون دیدم تو پستات گفتی خبرشو میگی اینجا)

از این ب بعد ب وبلاگت سر میزنم ببینم خبرو😂🤦🏻‍♀️

 

پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون
با سن کم چجوری معلم شدین؟
مطمئننم اندازه من کفش و لباس ندارید خخخخخ
برای شما هم ارزوی خوشبختی و عاقبت بخیری دارم.....

خیلی ممنون 

راجع به سوالتونم اینکه دانشگاه فرهنگیان قبول شدم

  • الماس سیاه
  • یادش بخیر خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی